بایگانی‌ها

#230432
koksal
مشارکت کننده
امتیاز: 185,733

همه ایده ها چون خلاقانه و جدید هستند پاشنه آشیلشون اینکه چطور باید قشر هدف رو با ایده مون آداپته کنیم! شناسایی انگیزه های مشتری تاحدودی کمک زیادی میکنه ولی تو واقعیت اونقدری به ادم کمک نمیکنه، آمازون یا علی اکسپرس یا نتفلیکس رو ببینید متوجه میشیم وقتی یه جستجویی انجام میدیم فورا میفهمند دنبال چه چیزی هستیم و یا کدوم سبک فیلم هارو دوست داریم، اینجا دیگه سایت برای ما شخصی سازی میشه و حتی خرید چیزی هم نکنیم و بیایم بیرون فورا ایمیلمون رو تو گوگل ادورز وارد میکنند و اون چیزی که میخواستیم بخریم رو به عنوان تبلیغ برامون ظاهر میکنند. اینجاست میگن خرید یک اتفاق نیست یک فرایندعه …. حالا درست کردن سایت و یا پلتفرممون برای مشتری و پیگیری رفتارش حتی با خروج از سایت میتونه اون فرایند خرید رو تکمیل کنه و در نهایت ایده رو موفقیت امیز کنه

این توانایی هایکه ما باید بهش دست پیدا کنیم تا همچین فرایندی رو بسازیم واسه مشتریمون دوتاشو میدونم (بیگ‌دیتا و گوگل ادروز) بقیشو از دوستان و یا اقا فرشید اگه میدونید و تجربه ای دارید لطفا بفرماید و منابعش رو ذکر کنید تا به دنبال یادگیریش باشیم، این کارا به اصطلاح لجستیکی پشت کسب و کارمون هست که مارو پیروز و سربلند میکنه

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است