بایگانی‌ها

#230436
فرشید رمضانی
مدیرکل
امتیاز: 23,721,139

ممنون از توضیحات و مثال های جالبی که زدید.
گاهی شیوه های جدید تبلیغات و بازاریابی و گاهی استفاده از همان قدیمی ها به شیوه جدید میتونه نظر شما را تامین کنه. بازاریابی و فروش از ابتدای پیدایش، ایجاد حس نیاز و انگیزه خرید در مشتری هست و همه انواع آن حول این محور میچرخه. شیوه های تعاملی (اینتراکتیو ) آن به لطف وجود اینترنت و فضاهای مجازی امروزه خیلی کاربرد داره که به مرور باید به اون دست یافت چرا که در بازاریابی ابزار و تکنولوژی همه چیز نیست. شیوه استفاده از اون میتونه اهمیت بیشتری داشته باشه و سعی میکنم به نحوی پیش بریم که وقتی به ابزار میرسیم ذهن مشتری و استفاده از ابزار را درک کرده باشیم.
موفق باشید.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است