لیدرمارکتر › انجمن ها › مرحله اول | کسب و کار مستقل › مسئولیتی برای خودتان در بیزینس تعریف کرده اید؟ › پاسخ به: مسئولیتی برای خودتان در بیزینس تعریف کرده اید؟
بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ در ۵:۵۹ ق٫ظ
#231873
استنباط من اینه که توی این قضیه خیلی خیلی باید صبور باشی و صبر کنی تا بقیه بفهمن کت تن کیه. چون هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه و تا مشتری تجربه نکنه و ضرر نده نمیره سراغ اون با کیفیته. اساسا تا اینجا من از مباحث خیلی صبر استراتژیک رو برآورد کردم. باید صبر کنی تا مشتری بیاد، باید صبر کنی تا مشتری مشتری بیاره، باید صبر کنی تا مشتری اطمینان کنه ووووو. که اساسا فکر میکنم مشکل خیلی از ما همین صبر نداشتنه.