لیدرمارکتر › انجمن ها › مرحله اول | کسب و کار مستقل › مسئولیتی برای خودتان در بیزینس تعریف کرده اید؟ › پاسخ به: مسئولیتی برای خودتان در بیزینس تعریف کرده اید؟
صداقت با مشتری و همراه بودن باهاشون و درک داشتن از وضعیتشون ضمانتیه برای ماندگاریشون. یه خاطره بگم ازین بابت:کشاورزا از وقتی که کمباینها برای درو روی کار اومدن شالی رو که میارن شالیکوبی به خاطر رطوبت بالایی که داره از ۵ تا ۱۰روز بسته به رطوبت شالی فرصت داریم اونو تبدیل به برنج کنیم در غیر این صورت کپک میزنه و فاسد میشه. ما گفتیم دیگه ازین به بعد مشتریامون کمتر از نصف قبل میشن اخه چون واقعا نمیرسیدیم واسه تبدیل این حجم از محصول که قبلا در طول یه سال تبدیلشون میکردیم و الان بابد زیر ۲ ماه همشونو تبدیل میکردیم. کشاورز میومد ما التماس میکردم میگفتیم آقا نیارید دیگه ظرفیت تبدیل نداریم خراب میشه برنجتون، یه سری میگفتن بزار بمونه همینجا فدای سرتون اینجا اگه فاسد بشه جای دیگه نمیبریم یه سری میبردن محصولشونو زیر آفتاب پهن میکردن و بعد چند روز میاوردن تحویلمون میدادن. خدارو شکر نه تنها مشتریامون کم نشدن بلکه هر سال بهشون اضافه و اضافهتر هم شد. البته از سال بعد ما هم ظرفیت تبدیلمونو بالا بردیم هم یه شالیکوبی دیگه رو اجاره کردیم که جوابگو باشیم. تموم این وفا داری مشتری مطمئنا علتی داره و اونم وجدان کاری و حس مسئولیتی بود که در قبال کشاورزا داشتیم از قبل و اونا هم کنارمون موندن همچنان.