لیدرمارکتر › انجمن ها › تمرین های خلاقیت › کیوسک مطبوعاتی و مشتریان بیشتر › پاسخ به: کیوسک مطبوعاتی و مشتریان بیشتر
اسفند ۱۶, ۱۳۹۹ در ۷:۱۰ ب٫ظ
#232720
من یک ایده دارم که بهش می گم گذاشتن اثر انگشت در ذهن مشتری ،شما اثر انگشتتون منحصر به خودتون هست . پس اگر یک اثر خاص در هر کسب وکاری در ذهن مشتری قرار بدهید . چون اون اثر مثبتی که شما با کمک تمام روشهای پیشنهادی که دادین . تو ذهنش بزارین . اون همیشه به سمت شما بر می گردد . تو فضای فیزیکی فروشگاه خیلی وقتها از همکارانم خواهش میکنم . هر ایده ای که به فکرشون میرسه . بگویند تا بتوانیم اثر انگشت روی ذهن مشتری بزاریم .