بایگانی‌ها

لیدرمارکتر انجمن ها تمرین های خلاقیت کیوسک مطبوعاتی و مشتریان بیشتر پاسخ به: کیوسک مطبوعاتی و مشتریان بیشتر

#232744
yasan
مشارکت کننده
امتیاز: 1,158,883

اولین نکته به نظر من اینه که باید کاری کنه که در نگاه اول متمایز باشه و خب در ذهن مشتری ها و بالاخص افراد گذری بمونه. من پیشنهاد میدم رنگ دکه ارو قرمز کنه. اینجوری همه اول به اون دکه قرمزه میشناسنش و مرحله اول تمایز رو رد میکنه. مشتری ها دو دسته هستند مشتزی هایی که در شعاع محیطی نزدیک به دکه فعالیت دارند و اونایی که فقط ازون خیابون رد میشن و امکان داره تا سالها دیگه گذرشون به اونجا نیافته. برای دسته دوم همون رنگ میتونه جلب توجه کنه و تا مدتها اون دکه ارو شاخص کنه. حتی میتونه به نماد محل تبدیل بشه مثلا بگن همون خیایونه که رفتیم دکه قرمز داشت یا اون ساختمونه که دم دکه قرمزس ووو این دسته از مشتریا عموما برای خرید سیگار مراجعه میکنن حالا دکه دار میتونه به ازای خرید یه پاکت سیگار چای رایگان هم بده( خیلیا مثل خودم که شب زنده دارم و وقتی بیخوابیم بی هدف میریم تو خیابون. خلوتی شب رو فرصتی میدونیم برای اینکه هم مثلا بریم یه سیگاری بگیریم هم حالا یه چایی هم خوردیم دیگه)
و اما دسته اول که مشتریای محلی هستند و بایداز رقیب دزدیده بشن. میتونه ازین فندکای ارزون رایگان توزیع کنه و با یه برچسب کوچیک هم دکه ارو معرفی کنه هم بزنه مثلا پیک رایگان در محل ووو. گزینه بعدی اینه که فندکی که میفروشه ارو مادام العمر رایگان گازش رو شارژ کنه( شاید بگید صرفه اقتصادی نداره که باید بگم کدوم سیگاری ای رو دیدید که یه فندک رو مدتها دستش باشه و گم نکنه؟) در ازای بازگشت روزنامه خریداری شده ( قاعدتا روزنامه ای که دیگه باطله اس) میتونه یه نخ سیگار یه لیوان چای یا هرچیز دیگه ای ارایه کنه. خدمات دهی به کودکان نکته ای هست که دوستان اشاره کردن مثل قرار دادن وسایل بازی یا بادکنک و اینا .
با این ایده های دوستان به نظرم اگر به دکه بزنم و توسعه اش بدم از خیلی از کارها بهتر جواب میده :))))))))

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است