بایگانی‌ها

#234623
نسيم هاشميان
مشارکت کننده
امتیاز: 1,894,644

من واقعن از این بحث لذت بردم و این بحث مشتری بد و روش برخورد با اون سالهاست که در بازار ما روش محترمانه ای داره که در اصطلاح بازاری های قدیم بهش میگفتن مرضان؟ ( مرزان؟) کردن. روش هم این بود که استاد به شاگردش میگفت لطفن ایشون ( مشتری بد ) رو مرضان کن. بعد شاگرد هم خیلی محترمانه مشتری محترم و سمی رو سنگ قلاب میکرد.
یه بحث دیگه هم که هست اینه که اگر ما ( مخصوصن خود ما که نزدیک بازار هستیم ) میخواستیم به سلیقه مشتری مرکز شهر و قلب بازار جنس جور میکردیم باید داروی نظافت فله ای میفروختیم :))
در مبحث استراتژی در جذب مشتری سیاست ما این هست که جنس و کالایی تهیه بکنیم که اگر مشتری از ما نخره کسی که متضرر میشه اون شخصی هست که به هر دلیل خرید نکرده نه من فروشنده.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است