بایگانی‌ها

#235558
نسيم هاشميان
مشارکت کننده
امتیاز: 1,894,644

این مشکل خیلی پیش میاد و از اونجایی که عمدی در کار نبوده و نیست وقتی این چنین میشه در حضور مشتری یک استعلام قیمت از همکارهای دیگه می‌گیریم و خیلی خونسرد و عادی توضیح میدیم که بله. حق با شماس و این مشکل بخاطر نوسان شدید قیمتها پیش میاد . وظیفه ما اینه که خونسرد عمل بکنیم. چون خب عمدی در کار نبوده و نیاز نیست دستپاچه یا عصبی بشیم. دیگه از اینجا به بعد مشتریه که از توضیح و رفتار شما این عذر رو بپذیره یا نه!

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است