لیدرمارکتر › انجمن ها › تمرین های خلاقیت › اعلام قیمت اشتباه به مشتری › پاسخ به: اعلام قیمت اشتباه به مشتری
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب٫ظ
#235558
این مشکل خیلی پیش میاد و از اونجایی که عمدی در کار نبوده و نیست وقتی این چنین میشه در حضور مشتری یک استعلام قیمت از همکارهای دیگه میگیریم و خیلی خونسرد و عادی توضیح میدیم که بله. حق با شماس و این مشکل بخاطر نوسان شدید قیمتها پیش میاد . وظیفه ما اینه که خونسرد عمل بکنیم. چون خب عمدی در کار نبوده و نیاز نیست دستپاچه یا عصبی بشیم. دیگه از اینجا به بعد مشتریه که از توضیح و رفتار شما این عذر رو بپذیره یا نه!