لیدرمارکتر › انجمن ها › تمرین های خلاقیت › اعلام قیمت اشتباه به مشتری › پاسخ به: اعلام قیمت اشتباه به مشتری
خرداد ۶, ۱۴۰۰ در ۲:۰۲ ب٫ظ
#235950
سلام
خب به طبع برای بیشتر ما پیش اومده این مساله. یا با صداقت مساله رو عنوان کردیم و تصحیح کردیم و عذرخواهی هم کردیم یا خب مشتری بهرحال نپذیرفته و ضرر کردیم.
حتی یکبار ما با قیمت اشتباه فروختیم و فاکتور هم کردیم بعد به مشتری زنگ زدیم، مبلغ مازاد رو برگردوندیم که گرون فروشی نکرده باشیم.