-
نویسندهنوشتهها
-
-
دی ۱, ۱۳۹۹ در ۹:۴۴ ق٫ظ #230358
نظرات و ابهامات خودتون درباره ایده را میتوانید اینجا مطرح کنید و با دوستانتان به همفکری و مشورت بگذارید.
-
دی ۵, ۱۳۹۹ در ۴:۵۹ ق٫ظ #230418
بله
کار مورد علاقه م روشروع کردم اما سردر گم هستم-
دی ۶, ۱۳۹۹ در ۰:۲۳ ق٫ظ #230434
وقتی یک کار جدیدی رو شروع میکنیم، معمولا دو حالت داره. یا ایده نو و کاملا تازه ای هست که خب شما پیشرو هستید، کسی قبلا اون راه رو نرفته که خیلی از اتفاقاتش مشخص باشه و مسیر را شما تعیین میکنید. و یا اینکه کاری هست که قبلا هم خیلی انجام شده و دیگران هم در آن مشغول هستند، ولی قطعا شما در ذهن خودتون میخواهید تفاوتی داشته باشید. حالا بین ده ها نفر که دارند اون کار رو انجام میدن، ایجاد تفاوت سخت میشه.
پس در هر دو صورت سردرگرمی در ابتدای کار آنچنان چیز عجیبی نیست حتی میشه ازش بعنوان یک نکته مثبت یاد کرد چون تصمیم دارید شیوه جدیدی رو پیاده کنید.
بعدها خواهید دید که هدف و مسیر به مرور در ذهنتون نقش میگیره و استراتژی های مناسب را برایش انتخاب میکنید و به این نتیجه میرسید که قرار نیست همه چیز همان لحظه شروع، کامل و بی نقص باشه. کار به مرور زمان شاخ و برگ های زائدش حدف شده و ریشه اش قوی تر میشود.
موفق باشید.
-
-
دی ۵, ۱۳۹۹ در ۳:۱۳ ب٫ظ #230429
من ایده شخصی رو خودم رو دارم. با برادرم کار فنی سنگینی رو از دو سال قبل و با هزینه پایینی شروع کردیم. حالا به جایی رسیدیم که دیگه توان بازاریابی شخصی خودمون کافی نیست. و نتیجه بازاریابی که به عهده منه خیلی کند و غیر رضایت بخشه. احساس نیاز به کمک حرفه ای برای یادگیری بازاریابی دارم.
بعلاوه مدتیه دنبال شروع یک کسب و کار دیگه و در حال سبک سنگین کردن ایده ها و شرایط شروع هستم.-
دی ۶, ۱۳۹۹ در ۰:۲۸ ق٫ظ #230435
اینکه به جایی رسیدید که توان بازاریابی خودتون کافی نیست، میتونه دلیل این باشه که در کنار رشدی که داشته اید و مختصات بازار را شناخته اید نیاز به مشتریان بزرگتری دارید. مشتریان قبلی سیستم شما را جلو نمیبرند و شاید حتی بودنشان یک مانع باشه. شیوه های بازاریابی متعددی هست که هر کدام از آنها میتوانند سلایق بخشی از مخاطبین شما را تامین کنند و امیدوارم به مرور این کاستی در کسب و کارتون برطرف بشه.
موفق باشید.
-
-
دی ۵, ۱۳۹۹ در ۹:۴۸ ب٫ظ #230432
همه ایده ها چون خلاقانه و جدید هستند پاشنه آشیلشون اینکه چطور باید قشر هدف رو با ایده مون آداپته کنیم! شناسایی انگیزه های مشتری تاحدودی کمک زیادی میکنه ولی تو واقعیت اونقدری به ادم کمک نمیکنه، آمازون یا علی اکسپرس یا نتفلیکس رو ببینید متوجه میشیم وقتی یه جستجویی انجام میدیم فورا میفهمند دنبال چه چیزی هستیم و یا کدوم سبک فیلم هارو دوست داریم، اینجا دیگه سایت برای ما شخصی سازی میشه و حتی خرید چیزی هم نکنیم و بیایم بیرون فورا ایمیلمون رو تو گوگل ادورز وارد میکنند و اون چیزی که میخواستیم بخریم رو به عنوان تبلیغ برامون ظاهر میکنند. اینجاست میگن خرید یک اتفاق نیست یک فرایندعه …. حالا درست کردن سایت و یا پلتفرممون برای مشتری و پیگیری رفتارش حتی با خروج از سایت میتونه اون فرایند خرید رو تکمیل کنه و در نهایت ایده رو موفقیت امیز کنه
این توانایی هایکه ما باید بهش دست پیدا کنیم تا همچین فرایندی رو بسازیم واسه مشتریمون دوتاشو میدونم (بیگدیتا و گوگل ادروز) بقیشو از دوستان و یا اقا فرشید اگه میدونید و تجربه ای دارید لطفا بفرماید و منابعش رو ذکر کنید تا به دنبال یادگیریش باشیم، این کارا به اصطلاح لجستیکی پشت کسب و کارمون هست که مارو پیروز و سربلند میکنه
-
دی ۶, ۱۳۹۹ در ۰:۳۶ ق٫ظ #230436
ممنون از توضیحات و مثال های جالبی که زدید.
گاهی شیوه های جدید تبلیغات و بازاریابی و گاهی استفاده از همان قدیمی ها به شیوه جدید میتونه نظر شما را تامین کنه. بازاریابی و فروش از ابتدای پیدایش، ایجاد حس نیاز و انگیزه خرید در مشتری هست و همه انواع آن حول این محور میچرخه. شیوه های تعاملی (اینتراکتیو ) آن به لطف وجود اینترنت و فضاهای مجازی امروزه خیلی کاربرد داره که به مرور باید به اون دست یافت چرا که در بازاریابی ابزار و تکنولوژی همه چیز نیست. شیوه استفاده از اون میتونه اهمیت بیشتری داشته باشه و سعی میکنم به نحوی پیش بریم که وقتی به ابزار میرسیم ذهن مشتری و استفاده از ابزار را درک کرده باشیم.
موفق باشید.
-
-
بهمن ۲, ۱۳۹۹ در ۳:۵۰ ب٫ظ #230851
جواب این سوال شاید ۸ ماه پیش این بود که اره میدونم میخوام چیکار کنم، ولی الان مطمئن نیستم ایده درست و مناسبی هست یا نه، دلیلش اینه یکی از جاهایی که کار میکنم مشابه کاری رو انجام میدن که من دوست دارم انجام بدم، ولی خب شرایط کارشونو که دیدم و اینکه میبینم اونطوری که باید موفق نیستن منو خیلی مردد کرده چون ایده این بیزنس، بیزنس بین دوتا کشوره و خب شرایط سیاسی و اقتصادی میدونم که میتونه خیلی کار و متوقف کنه، شاید بهتره بگم ترسیدم :)))))
-
بهمن ۳, ۱۳۹۹ در ۱۰:۳۲ ق٫ظ #230868
البته من از جزییات خبر ندارم و شاید ترستون منطقی باشه ولی نکته خیلی مهمی وجود داره که ایده فقط بخشی از یک بیزینس هست. مهمترینش نیست. بعدها خواهیم دید که چهار رکن اساسی دیگر هم وجود داره که باید همه در کنار هم یک بیزینس را پیش ببرند و ضعف در هر کدوم از اونها میتونه ترسناک باشه و اثرات بدی در کسب و کار بذاره.
مثلا فکر کنید نویسنده تایتانیک، اونو به یک کارگردان هندی میسپرد. احتمالا در انتهای فیلم جک میپرید تو آب و یه نفره کشتی را تا ساحل میکشید :))))
ایده همونه ولی اجرا و موارد فروش و غیره میتونه خیلی متفاوت باشه.
حالا در نظر بگیرید حتی اگه همون کارگردان هندی هم اونو میساخت باز امکان داشت میلیونها نفر خوششون بیاد و میلیارها دلار سود کنه. پس شناخت درست مخاطب هم موثر هست.
اینه یکی دیگه از همون ایده نتیجه خوبی نگرفته، به تنهایی دلیل خوب نبودن ایده و ترسیدن نیست.
مرسی
-
-
بهمن ۷, ۱۳۹۹ در ۸:۰۰ ق٫ظ #230975
بله، اجرای کار در ارتفاع با طناب یا rope access
-
بهمن ۷, ۱۳۹۹ در ۱۱:۴۴ ب٫ظ #230990
چه جالب و هیجان انگیز. تا حدودی دورادور باهاش آشنا هستم.
برای پلن درآمد منظورتون آموزش هست؟ یا کسب درآمد از همون نمایش و بازدیدکنندگان؟
-
-
بهمن ۲۲, ۱۳۹۹ در ۸:۵۸ ب٫ظ #231538
فکر میکنم در ابتدای یک مسیر هستم و فعلا ظرفیت های موجود تو این زمینه رو نمیتونم خوب تشخیص بدم و سعی میکنم با ارتقاء مهارت ها و ارتباطاتی که دارم یا نیاز هست داشته باشم تصمیم بهتری بگیرم…
-
-
نویسندهنوشتهها
شما برای پاسخ به این تاپیک باید وارد شوید.