برچسب: کسب و کارهای کوچک

مارس 12
ایده های کسب و کار که میتونه بعنوان شغل دوم و حتی در زمان کرونا مورد استفاده قرار بگیره

بعضی از ایده ها و فعالیتهایی که میشه بعنوان شغل دوم و یک کسب کار جدید بهش فکر کرد وبه شکل مستقل به بیزینس تبدیل شوند و پایه ایده های کسب و کار باشند.

آگوست 26
هفت استراتژی برای رشد و توسعه کسب و کار موفق شما

برای موفق شدن در دنیای امروز کسب و کار به چه چیزی نیاز مبرم داریم؟ برای اداره یک کسب و کار موفق به موارد بسیار زیادی نیاز داریم که در این مطلب به برخی از آنها اشاره کرده ام:

جولای 23
رسانه اجتماعی یا شبکه سازی اجتماعی

سعی و تلاش برای درک تمامی تفاوت های موجود بین رسانه اجتماعی و شبکه سازی اجتماعی شبیه به درک کامل تمامی فاکتورهای رتبه بندی است که گوگل برای بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می دهد: و البته که این موضوع اصلا ساده نیست.

ژوئن 07
آیا محصول شما برای عرضه شدن واقعاً نیاز به یک فروشگاه دارد؟

اگر در شهر و اطراف محل زندگی یا کسب و کار خود با پای پیاده قدم بزنید، به راحتی می توانید با انبوهی از مغازه های مختلف روبرو شوید که اخیرا خالی شده اند، تغییر شغل داده اند یا اینکه به فرد دیگری فروخته شده یا اجاره داده شده اند. در این رابطه اولین نکته ای که به ذهن آدم می رسد این است که دلیل آن زیاد بود هزینه ثابت نگهداری یک فروشگاه خشت و گلی است.

ژوئن 05
چرا بازار آنلاین برای زنان شاغل بهترین گزینه است

تعداد افرادی که در محیط فیسبوک با یکدیگر در ارتباط هستند تقریبا برابر با تعداد جمعیت کشور چین (1میلیارد و 350 میلیون نفر) است. همچنین با در نظر گرفتن تعداد 3 میلیارد نفری که بطور کلی در فضای آنلاین قرار دارند، به راحتی می توانیم بگوئیم که دسترسی پیدا کردن به مردم، ایجاد پایگاه مردمی و تاثیر گذاردن بر آنها از هر دوره دیگری آسان تر است.

مه 30
چهار باید و نباید برای کسب و کارهای فعال در شبکه های اجتماعی

به عنوان یک مالک کسب و کار به خوبی از اهمیت شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط بین کسب و کار خودتان و مشتریان اطلاع دارید. هر گاه که مشتریان در پی یافتن محصول یا خدمت جدیدی هستند، جستجوی خود را از شبکه های اجتماعی شروع می کنند، نه تنها برای کسب اطلاع در مورد برند شما، بلکه برای اینکه از نظر دیگر مصرف کننده گان در مورد برند و محصول شما مطلع شوند.

مه 16
چهار روش برای بازاریابی رایگان کسب و کار شما

کسب و کارهای کوچک بطور کلی دارای منابع کافی جهت برون سپاری نیازهای بازاریابی خود به افراد حرفه ای و متخصص نیستند. با این وجود همواره مجموعه ای از روش های بازاریابی متنوع وجود دارد که می تواند به صاحبان کسب و کار در بدست آوردن اولین مشتری ها و چرخاندن چرخ کسب و کار آنها بدون صرف هزینه ای زیاد کمک کند.

آوریل 23
هرگز در کسب و کار خودتان این 7 عبارت را بکار نبرید

عدم توافق به شیوه های بسیار متفاوت تری از گفتن یک "نه" در نظر گرفته می شود. البته توجه هم داشته باشید که اگر در توافق به یک شخص قرار نداشته باشید، هرگز موفق به نهایی کردن فروش مورد نظر خود نمی شوید.

آوریل 14
نه راز برای طراحی یک وبسایت حرفه ای

وبسایت شما به نوعی در حکم مامور مخفی کسب و کار شما تلقی می شود و در بین کاربران شما تصویر برند شما را می سازد. یک وبسایت خوب می تواند باعث شود تا شما در بین رقبا بهتر از بقیه بدرخشید و در طی یک بازه زمانی کوتاه منجر به ارتقاء سودآوری شما شود.

مارس 29
هشت اصطلاح بازاریابی آنلاین که باید با آنها آشنا باشید

اگر شما هم مانند دیگر صاحبان کسب و کارهای کوچک هستید، پس می توان گفت که روز خود را همواره در فراهم آوردن تجربه ای خوب نسبت به خرید از خودتان برای مشتری سپری می کنید که همواره موجب دور شدن شما از محیط و شرایط لازم برای رقابت می شود. کیفیت خدمات شما کلید دست یافتن به بازاریابی دیجیتال دهان به دهان است که امروزه موثر ترین نوع از تبلیغات شناخته می شود. این موضوع دیگر زمان آنچنانی برای شما باقی نمی گذارد تا با استفاده از آن از آخرین…

مارس 23
چگونه بدون نابود کردن کسب و کار خودمان دست به آزمون و خطا در حوزه بازاریابی بزنیم؟

اکنون دیگر بازاریابی همانند آنچه که در دوره مادربزرگ های ما مرسوم بود، نیست. از هر دوره دیگری روش های بازاریابی بیشتر و متنوع تر شده است. اما نکته احتیاطی مهمی در رابطه با تمامی این روش های بازاریابی وجود دارد. بسیاری از این روش های میانبر بازاریابی می توانند بجای رشد و گسترش کسب و کار شما بصورت عکس موجب نابودی آن شوند.

فوریه 02
مقدمه ای بر طرح های کسب و کار – بخش اول

چرا یک طرح کسب و کار(بیزنس پلن) برای سلامت کسب و کار شما تا این اندازه مهم و حیاتی است؟ اولین بخش از خود آموز آموزشی ما در رابطه با چگونگی تهیه یک طرح کسب و کار را مطالعه کنید تا به اهمیت این موضوع اشراف پیدا کنید.