دسته: مطالب بازاریابی و فروش

مه 06
نقش ترافیک درست در فروش آنلاین

فرض کنید شما یک کتاب فروشی در یکی از فرعی های میدان انقلاب تهران دارید. جایی که مرکز خرید کتاب هست. میبینید تو کوچه شما رفت و آمدی نیست. با […]

مارس 12
ایده های کسب و کار که میتونه بعنوان شغل دوم و حتی در زمان کرونا مورد استفاده قرار بگیره

بعضی از ایده ها و فعالیتهایی که میشه بعنوان شغل دوم و یک کسب کار جدید بهش فکر کرد وبه شکل مستقل به بیزینس تبدیل شوند و پایه ایده های کسب و کار باشند.

مارس 02
بازاریابی محتوا فقط تولید محتوا نیست، استراتژی های آنرا بدانید.

باید همواره در نظر داشته باشم که توزیع محتوا اندازه تولید محتوا اهمیت دارد و استراتژی های تولید محتوا را بدانیم.

فوریه 27
9 مورد اصلی بازاریابی اینستاگرام در سال 2021

اینستاگرام با 1.16 میلیارد کاربر توانسته نقش مهمی در آگاه سازی برندها انجام دهد. بنابراین، نقش بازاریابی اینستاگرام با افزایش ۷۶ میلیون کاربر جدید در فصل گذشته اهمیت بیشتری یافته است. حدود ۹۰ درصد کاربران اینستاگرام حداقل دنبالهرو یک کسب و کار هستند و بیش از ۳۶ درصد کسب و کارها در هنگام جستجوی محصولات و خدمات دیگر شرکت ها از اینستاگرام استفاده می کنند.

ژانویه 20
استراتژی بازاریابی چیست و انواع آن کدام است؟

استراتژی بازاریابی برنامه بلند مدت یک شرکت برای رسیدن به اهداف آن است. در معنای دیگر، استراتژی بازاریابی به برنامه کلی یک کسب و کار برای دستیابی به مصرف کنندگان احتمالی و تبدیل آنها به خریداران واقعی محصولات یا خدمات گفته می شود. استراتژی بازاریابی شامل معرفی ارزش شرکت، ارسال پیام برند، جمع آوری داده های مربوط به مشخصات آماری مشتری هدف و دیگر مولفه ها است.

ژانویه 20
۶ گام برای طراحی پرسونای خریدار

طراحی پرسونای خریدار به کسب و کارها کمک میکند به مشتری هدف خود دست یابند. پرسونای خریدار کمک میکند تا بر آن دسته از افرادی که احتمال خرید محصول و خدمات از شما را دارند تمرکز کنید و تلاش های بازاریابی خود را در راستای آن انجام دهید. در این مقاله ۶ نکته مفید برای شناسایی پرسونای خریدار ارائه می دهیم که می تواند باعث افزایش نرخ تبدیل و در نهایت افزایش فروش شود.

مه 05
فوت و فن مغازه داری

آشنایی با فوت و فن های مغازه داری مغازه داری، شغلی که لازم است همچنان با تکیه بر تجربه کاسبان و بازاریان آغاز شود؟ میدانیم که این شغل در گذشته […]

آوریل 12
ایده های کسب و کار خانگی در زمان رکود و ویروس کرونا

بدون شک کسب و کار شما نیزاز اتفاقات ویروس کرونا تاثیر گرفته و مثل سابق نیست. بدیهی است شرایط قرنطینه و تاثیرات آن بر کسب و کار، قابل چشمپوشی نیست […]

آوریل 10
موثرترین فوت و فن های بازاریابی که باید بدانید

نکته های زیر علاوه بر تجارب شخصی، برگرفته ای از ده ها کتاب بازاریابی و فروش است که توسط خبره ترین فروشندگان و بازاریابان اعمال و توصیه میشود. نکات و فوت و فن هایی که با ممارست در آنها میتوانید به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شوید.

آوریل 09
تکنیک های بازاریابی: تکنیک لنگر بویایی

یک تکنیک و روش در بازاریابی و مذاکره داریم به نام لنگر بویایی. در این مطلب یاد میگیرید که به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

آگوست 05
هدف: بازاریابی در موتورهای جستجو

این یک معادله بسیار ساده است، ما خدمات و محصولاتی برای فروش و ارائه داریم و روزانه هزاران نفربه دنبال آن میگردند... فقط این معادله یک مجهول دارد. مارا چگونه پیدا کنند؟

آوریل 17
چگونگی استفاده از محتوا برای فروش به مدیران فن آوری اطلاعات

آیا تاکنون این احساس به شما دست داده که مخاطب شما در حال گوش دادن به صحبت های شما نیست؟ می دانید که برقراری ارتباط از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، اما همه چیز را تاکنون آزموده اید: کتاب الکترونیک، روزنامه الکترونیک، ایمیل های که از کیفیت مناسب در نگارش برخوردار بوده اند و .... . تیم فروش شما حتی در همان روزی که وی محتوای ارسال شده توسط شما را دانلود کرده بود، برای پیگیری با وی تماس گرفته است ولی وی پیشنهاد آنها را رد کرد.