دسته: مطالب طراحی سایت

مارس 09
20 مورد از بایدها و نبایدها در طراحی سایت

در زمان ایجاد یک طرح برای وبسایت (یا استفاده از یک طراح) هستید، از موارد بخصوصی هست باید آگاه باشید. در اینجا 20 مورد از این موارد را برای شما آورده ایم:

مه 27
صورت انسان، چگونه تصاویر و عکس های تاثیر گذاری را برای وبسایت خود انتخاب کنیم؟ (بخش پایانی)

این مقاله در ادامه مجموعه راهکارهایی برای کمک کردن به شما در انتخاب تصویر وبسایت می باشد. در بخش اول به بررسی برخی از اصول پایه و اساسی پرداختم. در بخش دوم به بررسی اصولی برای پشتیبانی از برند شرکت پرداخته شد و در این مطلب به روشهایی برای برخورد با یکی ار عناصر دردسر ساز تصویر - - صورت انسان - - می پردازم.

مه 30
کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی و یا گسترش دهیم … همین الان !

بعد از سالها نوشتن مطالب و مقالات بازاریابی و فروش و کسب و کار ، تقریبا به این نتیجه رسیده ام که تعداد کمی از ما تنها از بخشی از دانسته های خود در رونق کسب و کارمان استفاده میکنیم  و شاید آنقدر که وقت برای مطالعه میگذاریم ، برای اجرای آنچه خوانده ایم نمیگذاریم

سپتامبر 25
ده نمونه از داستان گویی در طراحی سایت

در این مقاله، 10 سایت را مورد بررسی قرار می دهم که از داستان گویی بهره برده اند و در هر یک شخصیت، موقعیت و عملی رو که قابل مشاهده است برایتان مشخص می کنم.

سپتامبر 24
داستان گویی در طراحی سایت

داستان گویی  شکلی قدرتمند از ارتباطات به شمار می آید. اما بازاریابان اغلب این موضوع را نادیده می گیرند. در این مطلب روشهایی را ارائه می کنم که شما می توانید از طریق آنها داستان گویی را با برند خود ترکیب کنید.

سپتامبر 21
10 ایده کاربردی جهت افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری

شما باید چنان در سایت خود رفتارکنید که بتوانید در بازه های زمانی خاص و دوره های مختلف فروش خود را افزایش دهید. همیشه باید برای مشتریان جدید و همینطور مشتریان وفادار خود گزینه ها و اتفاقات جالبی را رقم بزنید تا آنها همچنان به خرید از شما ترغیب شوند.

سپتامبر 12
3 روش برای افزایش فروش از طریق وبسایت

بطور کلی دو دلیل عمده وجود دارد که بر اساس آن باید یک وبسایت برای خود داشته باشید. دلیل اول اینکه سایت باعث می شود تا پیدا کردن کسب و کار شما ساده تر شود. دلیل دوم هم اینکه، این وبسایت، باید برای شما بفروشد.

سپتامبر 04
ده سوالی که باید پیش از ایجاد یک فروشگاه آنلاین بپرسید

اگر شرکت شما در حال فروش محصولاتی در یک فروشگاه فیزیکی و نه آنلاین می باشد، شما در حال از دست دادن یک فرصت درآمد زایی باور نکردنی می باشید.

سپتامبر 01
فضای سفید: عنصر کمتر استفاده شده در طراحی

تعدادی عنصر مختلف وجود دارد که ترکیب مناسب آنها با یکدیگر منجر به طراحی یک وبسایت فوق العاده می شود، اما احتمالا یکی از این موارد استفاده از فضای سفید است. هر شکلی از طراحی به نوعی فضای سفید دارد، اما مشکل اینجاست که برای هر نوع از طراحی به میزان مناسب از آن توجه نمی شود

آگوست 23
چگونه با یک طراحی ارزان قیمت وبسایت در سرمایه خودمان صرفه جویی کنیم

هر کارآفرینی به شما می گوید که در فرایند کارآفرینی هر یک پنی دارای ارزش است. شما باید بررسی کنید و مطمئن شوید که تمامی گزینه های شما تا جای ممکن از لحاظ هزینه مقرون به صرفه باشد، تا قادر به تمرکز دادن سرمایه خود تا جای ممکن بر روی هسته اصلی کسب و کار خود باشید.

آوریل 14
نه راز برای طراحی یک وبسایت حرفه ای

وبسایت شما به نوعی در حکم مامور مخفی کسب و کار شما تلقی می شود و در بین کاربران شما تصویر برند شما را می سازد. یک وبسایت خوب می تواند باعث شود تا شما در بین رقبا بهتر از بقیه بدرخشید و در طی یک بازه زمانی کوتاه منجر به ارتقاء سودآوری شما شود.