برچسب: مطالب شبکه های اجتماعی

جولای 23
رسانه اجتماعی یا شبکه سازی اجتماعی

سعی و تلاش برای درک تمامی تفاوت های موجود بین رسانه اجتماعی و شبکه سازی اجتماعی شبیه به درک کامل تمامی فاکتورهای رتبه بندی است که گوگل برای بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می دهد: و البته که این موضوع اصلا ساده نیست.

جولای 20
شش راه برای استفاده از پروفایل شخصی فیسبوک در کسب و کار

آیا در زمان اشتراک گذاری اطلاعات شخصی که همکاران شما هم ممکن است آنها را بر روی فیسبوک ببینند، همواره در تلاش برای تصمیم گیری در مورد حد و مرز مناسب برای میزان این اطلاعات هستید؟

جولای 03
پنج ایده بزرگ فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

اگر پیش از این مطالب منتشر شده بر روی وبسایت من رو دنبال کرده باشید، حتما با این رویکرد از طرف من آشنا هستید که هدف اصلی و بلند مدت در شبکه های اجتماعی باید ایجاد روابط دو طرفه با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه باشد. از طریق ایجاد روابط موثق و قابل اعتبار به نیازهای مشتریان بالقوه خود پی می برید و آنها هم به همین ترتیب با شما آشنا شده و به شما اعتماد می کنند. این راه و روشی است که منجر به ایجاد رابطه بلند مدت و…

مه 23
چرا آینده هر کسب و کار جدیدی وابسته به فروش اجتماعی است؟

تصور می کنید که شبکه های اجتماعی تنها به معنای داشتن روابط اجتماعی مجازی است، پس بهتر است دوباره فکر کنید!!!

مه 13
چگونه وقت کافی برای بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی داشته باشیم؟

با لحاظ کردن تمامی موارد لازم برای حفظ و بر قرار نگاه داشتن یک کسب و کار، یافتن زمان کافی جهت اختصاص به بازاریابی در شبکه های اجتماعی، خود چالشی بزرگ و مهم می باشد. شما به خوبی بر ارزش این کار و تاثیر آن بر فعالیت های بازاریابی و فروش خود واقف هستید، اما پیدا کردن زمانی خالی در برنامه از قبل بسته شده شما همانند بالا رفتن از یک کوه پر شیب است.

آوریل 19
پنجاه روش آسان و موثر برای بدست آوردن لایک بیشتر در فیسبوک – بخش دوم و پایانی

اگر در تلاش جهت یافتن راه هایی برای رشد و توسعه صفحه خود در فیسبوک هستید، از شما می خواهم که به خواندن بقیه این متن در ادامه از بخش اول ادامه دهید. این مطلب شما را با ۵۰ روش سریع و آسان برای آغاز دریافت تعداد لایک های بیشتر در فیسبوک آشنا می سازد.

آوریل 17
پنجاه روش آسان و موثر برای بدست آوردن لایک بیشتر در فیسبوک – بخش اول

اگر در تلاش جهت یافتن راه هایی برای رشد و توسعه صفحه خود در فیسبوک هستید، از شما می خواهم که به خواندن بقیه این متن ادامه دهید. این مطلب شما را با 50 روش سریع و آسان برای آغاز دریافت تعداد لایک های بیشتر در فیسبوک آشنا می سازد.

مارس 05
سه نکته که در رابطه با استخدام یک مدیر شبکه های اجتماعی باید مد نظر قرار دهید

زمانی که نوبت به انتخاب بهترین شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباط و شبکه سازی با مشتریان خودتان می شود من با نظر این مدیران تبلیغاتی که پیش از این معرفی شدند موافق هستم که می گویند: "لینکداین، فیسبوک، توئیتر، فور اسکوآر و اینستاگرام همگی در دانستن علایق و تخصص های مردم به شما کمک می کنند."

فوریه 15
افزودن یک دوست یا رابط به عنوان وارث در فیسبوک

فیسبوک محلی برای به اشتراک گذاشتن محتوا و برقراری ارتباط با دوستان و اعضای خانواده است. برای برخی از ما نیز محلی است برای به یاد آوردن خاطرات و احترام به کسانی که آنها را از دست داده ایم. زمانی که یک شخص فوت می کند، حساب کاربری آنها می تواند به محلی برای یادبود زندگی، دوستی ها و تجارب آنها تبدیل شود.

نوامبر 22
چگونه از اینستاگرام برای تبلیغ و ترفیع محصولات خودتان استفاده کنید

اینستاگرام ادعا می کند تا 15 برابر بیشتر از شبکه های فیسبوک، گوگل+ و توئیتر محتوای شما را به کاربران نشان می دهد. ابزاری که روزگاری تنها به عنوان یک ابزار اشتراک گذاری تصویر شناخته می شد، اکنون یک کانال کلیدی برای فروش به حساب می آید.

نوامبر 07
مشتریان در بستر شبکه های اجتماعی خواهان دریافت پاسخ هستند – آنها را در انتظار نگاه ندارید

اگر فکر می کنید که شاهد تعامل بیشتر مخاطبان مجازی خود با برند ها در سطح شبکه های اجتماعی هستید، این به موجب وهم و خیال نیست. بر اساس گزارشی که اخیرا توسط ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی Social Sprout ارائه شده است، تعداد پیام هایی که مخاطبین این برندها از طریق شبکه های اجتماعی برای آنها ارسال می کنند از سال 2013 به این طرف چیزی در حدود 77% افزایش پیدا کرده است.