پنجاه روش آسان و موثر برای بدست آوردن لایک بیشتر در فیسبوک – بخش اول

  • اگر در تلاش جهت یافتن راه هایی برای رشد و توسعه صفحه خود در فیسبوک هستید، از شما می خواهم که به خواندن بقیه این متن ادامه دهید. این مطلب شما را با 50 روش سریع و آسان برای آغاز دریافت تعداد لایک های بیشتر در فیسبوک آشنا می سازد.

    پس اجازه دهید شروع کنیم . . .

    1- از محتوایی استفاده کنید که پیش از این تاثیر مثبتی داشته و از بازخورد خوبی برخوردار شده است: PostPlanner ابزاری است که به شما در پیدا کردن تصاویری که پیش از این از بازخورد مناسبی برخوردار بوده اند کمک می کند.

    2- توجه کنید که حتما بخش درباره ما صفحه شما بخوبی تکمیل شده باشد: این صفحه باید شامل کلمات کلیدی باشد که مخاطبین شما ممکن است برای یافتن شما آنها را مورد جستجو قرار دهند.

    3- از اطلاعات آماری که فیسبوک تحت عنوان insights در اختیار شما قرار می دهد برای پی بردن به مطالب مورد پسند مخاطبین خود استفاده کنید: . . . و از این دست مطالب بیشتر منتشر کنید.

    4- اخبار فوری و مهم را منتشر کنید: مطمئنا مخاطبین شما خواهان به اشتراک گذاشتن اخبار مهم با دوستان خودشان می باشند.

    5- از یک گزینه لایک کردن صفحه خودتان در فیسبوک بر روی سایت خود استفاده کنید.

    لایک در فیسبوک
    پنجاه روش آسان و موثر برای بدست آوردن لایک بیشتر در فیسبوک – بخش اول

    6- از صفحه یک کسب و کار دیگر در محتوای منتشر شده خود نام ببرید: (آن را تگ کنید)، با این کار از شانس تگ شدن توسط آنها نیز برخوردار می شوید.

    7- به دفعات بیشتر اقدام به انتشار محتوا بکنید: هر قدر تعداد دفعاتی که اقدام به انتشار محتوا می کنید، بیشتر باشد، از شانس بیشتری برای توسعه شبکه مخاطبین خود برخوردار می شوید.

    8- استفاده از ترغیب کننده: در کنار گزینه لایک کردن صفحه خود که بر روی وبسایت و یا وبلاگ خود استفاده کرده اید، بهره مند شدن از یک تخفیف به ازاء لایک کردن را هم پیشنهاد دهید.

    9- شروع به انتشار محتوا در روزهای جمعه بکنید: برای این دسته از محتوای منتشر شده در روزهای جمعه نام خاصی که دربرگیرنده جمعه باشد را برگزینید و در محتوای منتشر شده توسط دیگر کسب و کارها با این عناوین خاص مشارکت کنید.

    10- مجموعه متنوعی از محتوای دست اول منتشر کنید: افکار و راهکارهای خاص و البته پیشنهادی خودتان را به اشتراک بگذارید، فقط و فقط اقدام به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط دیگران نکنید.

    11- ترفیع و تبلیغ در دیگر شبکه ها: صفحه فیسبوک خود را به دنبال کنندگان خود در شبکه توئیتر و اینستاگرام هم معرفی کنید.

    12- یک رقابت ترتیب دهید: . . . از آنجایی که هر کسی خواهان برنده شدن در چنین رویدادهایی می باشد، مطمئنا در آن شرکت کرده و این شرکت کردن منجر به دیده شدن محتوای شما توسط دوستان آنها هم می شود.

    13- تبلیغ از طریق همکاران: صفحه خود را توسط یکی دیگر از کسب و کارهایی که تکمیل کننده محصول یا خدمات شما می باشد معرفی و تبلیغ کنید.

    14- معرفی محتوای خودتان : به منظور اغوا کردن بازدید کنندگان وبسایت خود برای لایک کردن صفحه فیسبوک خودتان بر روی سایت یا وبلاگ خود در مورد بحثی که بر روی صفحه شما شکل گرفته مطلبی را منتشر کنید.

    15- استفاده از بانک ایمیل: از بانک ایمیلی خود جهت لایک کردن صفحه خود دعوت کنید.

    16- پیشنهاد تخفیف: به هر کسی که صفحه شما را لایک می کند استفاده از تخفیف یا کوپن های تخفیف را پیشنهاد دهید.

    17- معرفی به عنوان راه ارتباطی: با استفاده از یک ترغیب کننده در پایان محتوای منتشر شده بر روی وبلاگ خود از خوانندگان خودتان بخواهید با شما از طریق صفحه فیسبوک شما در ارتباط باشند.

    18- استفاده از لوگو فیسبوک: از یک لوگو فیسبوک بر روی سایت خود استفاده کنید.

    19- از طرفداران خود بخواهید تصاویر خودشان را به صفحه فیسبوک شما ارسال کنند: این کار باعث نشان داده شدن آن عکس بر روی خوراک خبری دوستان آنها می شود.

    20- بر روی محتوای منتشر شده بر روی دیگر صفحات فیسبوک اقدام به انتشار نظرات مرتبط و سازنده کنید: فقط توجه کنید که این کار را باید با استفاده از صفحه خود انجام دهید، نه با استفاده از صفحه شخصی خودتان.

    21- درج بر روی کارت ویزیت: آدرس صفحه فیسبوک خود را بر روی کارت ویزیت خود منتشر کنید.

    22- درج نظر بر روی دیگر وبلاگها: بر روی محتوای منتشر شده بر روی ویلاگ های فعال در حوزه تخصصی خود اقدام به انتشار نظرات سازنده و البته ترغیب کننده بکنید، زمانی که خوانندگان در پاسخ به این نظرات آدرس اینترنتی شما را خواستار شدند، آدرس صفحه فیسبوک خود را به آنها بدهید.

    23- از یک لوگو یا نشان خاص بر روی تصاویر خود استفاده کنید: زمانی که از این تصاویر بر روی فیسبوک یا … استفاده می کنید، توجه کنید که این نشان خاص به همراه آدرس فیسبوک شما حتما بر روی آن منتشر شده باشد.

    24- یک رقابت با موضوع عکس ترتیب دهید: از طرفداران خود بخواهید عکس های خود را بر روی صفحه شما منتشر کنند و از دوستان خودشان بخواهند در ضمن لایک کردن صفحه شما، عکس آنها را هم لایک کنند و از این طریق برنده مسابقه عکاسی را مشخص کنید.

    25- دعوت از دوستان: از دوستان خود در پروفایل شخصی خود بخواهید تا صفحه شما را لایک کنند.

    ادامه در بخش دوم . . .

    نویسنده: کیم گارست – 24 فروردین 1394

    فرشید رمضانی: مشاور سئو | اینتراکتیو مارکتینگ

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 68 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

    • Majid Saidii
      آوریل 19, 2015 در 12:52 ق.ظ

      عرض سلام و خسته نباشید
      برای دریافت آمار Post Panner باید کردیت کارت , مستر کارت…. داشته باشیم 🙁 راه دگیه ای برای بدست آوردن مشابه این آمار داریم؟ که کردیت نخواهد.
      با سپاس فروان

      • فرشید رمضانی
        آوریل 20, 2015 در 1:47 ق.ظ

        سلام و احترام
        متاسفانه من همین راه با کردیت کارت را فقط میدونم . ولی دنبالش هم نگشته ام . شاید باشه . پیگیر خواهم بود .
        ممنون

    یک نظر اضافه کنید