برچسب: افزایش فروش آنلاین

آوریل 09
چرا آمازون میفروشد و من نمی فروشم ؟

یک سایت بسته به میزان بازدید کنندگان موثر و علاقه مند، فروش میکند. سایت شما باید به نحوی طراحی، برنامه ریزی و مدیریت گردد که در مسیرعلاقه مندان به محصولات شما قرار بگیرد

اکتبر 24
یازده راه حل فروش در رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

تجارت الکترونیک در بستر شبکه های اجتماعی آغاز شده و هیچ نشانی از کند شدن سرعت رشد آن هم مشاهده نمی شود. از طریق فروش در بستر شبکه های اجتماعی، بدون نیاز به سرمایه گذاری در بستر یک سایت و یا دادن سهمی از سود خود به بازارهای آنلاین هر کسی از قابلیت تبدیل شدن به یک تاجر الکترونیک برخوردار می باشد.

آگوست 17
از قرار دادن اطلاعات تماس خود بر روی سایت واهمه دارید؟

اگر یک مشتری بالقوه که قصد خرید چیزی از طریق وبسایت شما را دارد، اما در این رابطه با مسئله ای مواجه شده که باید در رابطه با آن سوالی مطرح کند، آیا امکان این وجود دارد که بتواند آدرس ایمیل شما را بر روی سایت به سرعت پیدا کند؟

آوریل 19
چگونه به کسب و کار خود رونق دهیم ؟

یک محصول، زمانی در بازار پرفروش می‌شود که از کیفیت خوب، تبلیغات، بازاریابی قوی و چندین فاکتور موثر دیگر در جلب توجه مشتری برخوردار باشد و افراد نیز زمانی می‌توانند شاهد رونق حرفه خود باشند که ارزش کار خود را بالا ببرند، برای بالا بردن توانایی‌های خود بکوشند، درباره توانایی‌های خود تبلیغ کنند و در محیط کار انعطاف‌پذیر باشند.