فایل های خود را به صورت آنلاین به فرمت های دیگر تبدیل کنید .

  • شاید برای شما هم پیش آمده باشه که نیاز به تبدیل نوع فایلی داشته باشید یا تبدیل فایل تصویری به صوتی و دسترسی به تبدیل کننده نداشته باشید ،سایت های زیر فرمت های مختلف را به یکدیگر تبدیل میکنند که میتونه خیلی در وقت شما صرفه جویی کند . ضمن آنکه احتمال دارد همیشه نرم افزار های مورد نیاز شما بر روی سیستمتان نصب نباشد و یا آنکه به آن دسترسی نداشته باشید . این کار را به صورت آنلاین تجربه کنید .

    تبدیل فایل تصویری به صوتی آنلاین

    تبدیل فایل تصویری به صوتی آنلاین

    تقریبا” در این سایتها تمام فرمتها را چه به لحاظ متنی ، کد ، صوتی و تصویری ، عکس و … میتوانید به یکدیگر تبدیل کنید و بسته به موارد کاربردی از آنها استفاده بفرمایید .

        ۱ – YouConvertIt   این وب سایت از پسوند ها مختلف در صوتی ، تصویری و … پشتیبانی میکند , و در تبدیل آنها به یکدیگر به شما کمک میکند .

      2 – DocsPal   این وب سایت دارای ویژگی ارسال فایل از طریق url هست . بدین معنی که میتوانید آدرس فایل خود را در آن وارد کرده و آنرا به هر فرمتی که مایل بودید تبدیل بفرمایید .  

    3 – convert-video-online که به صورت آنلاین فایل های ویدئو و Mp3 به فرمت های دیگر تبدیل می کند .در این سایت می توانید ویدئو یا Mp3 به فرمت های مخصوص گوشی تبدیل کند. همینطور می توانید به هر حسابی مانند: گوگل درایور,اسکای درایور و دراپ باکس را ثبت نام و وارد سایت شوید و می توانید بدون ثبت نام فایل ها تبدیل کنید.

    • اگر شما هم سایت مطرحی برای تبدیل فرمت های عکس و صدا و فیلم و تبدیل فایل تصویری به صوتی آنلاین به یکدیگر سراغ داشتید بفرمایید تا به این لیست اضافه شود .

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۷ رای
    این مطلب در مجموع 22,735 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

    • گلکسی S10
      آوریل 25, 2019 در 8:43 ق.ظ

      عالییییییییییییییییی

    • نودی
      جولای 24, 2019 در 12:40 ب.ظ

      awliii mrc

    یک نظر اضافه کنید