با سایت بافر ( buffer ) به شکل حرفه ای شبکه های اجتماعی خود را مدیریت کنید.

  • معرفی سایت بافر - مشاور سئو

    بسیاری از شرکت ها پرسنلی مخصوص اداره شبکه های اجتماعی دارند ( که البته بسیار مثبت است و هیچ چیز جای نیروی انسانی را نمیگیرد ) ولی این نیروی انسانی محدودیت هایی دارد . زمان مشخصی را در شرکت حضور دارد و قطعا از تعطیلات و مرخصی هایی بهره میبرد که موجب برهم خوردن نظم در مطلب گذاری و ارسال پست در شبکه های اجتماعی میشود . تصور کنید کارمند مربوطه چهارشنبه بعدازظهر 5 پست را به سرعت در شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر و لینکدین و گوگل پلاس و … گذاشته و بعد از اینکه مثلا سی بار دکمه ارسال پست را زد ( و قطعا مزاحمتهایی را برای فالوئر ها بوجود آورد ) تا شنبه صبح تعطیل باشد و همه شبکه ها غیر فعال . و یا اینکه شما مایل هستید هر روز صبح ساعت 10 برای دنبال کنندگانتان مطلب خاصی را ارسال کنید ولی با این شرایط قطعا امکان پذیر نیست و در بهترین حالت ( و با فرض حضور دائم و بی دردسر کارمندتان ) حتما با دقایقی اختلاف این اتفاق می افتد . دربین شبکه های اجتماعی ، فیسبوک امکاناتی را برای زمانبندی پست ها دارد و از این بابت بین صاحبان مشاغل محبوبیت زیادی دارد ولی دیگر شبکه ها این امکان را ندارند . به این منظور سایت های زیادی طراحی شده اند که به شما کمک شایانی میکنند که قبلا سایت هوت سویت ( hootsuite ) را خدمتتان معرفی کرده ام . ولی امروز سایت بافر ( یا بوفر ) را برای معرفی در نظر گرفته ام چرا که خدمات رایگان بیشتری را ارائه میدهد .

    معرفی سایت بافر - مشاور سئو

    شما از طریق این سایت میتوانید پست های شبکه های اجتماعی فیسبوک ( پیج و پروفایل و گروه ) ، توییتر ، لینکدین ( پروفایل و پیج ) و گوگل پلاس ( پیج ) خود را مدیریت کنید . ضمن آنکه ( در صورت تمایل ) با پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه ، میتوانید پروفایل گوگل پلاس و شبکه پینترست را نیز به مدیریت خود بیافزایید . البته پرداخت مبالغ مزایای بیشتری هم برایتان دارد که من تصور نمیکنم برای کسب و کارهای کوچک ضروری باشد ولی مرور آن خالی از لطف نیست و اگر تصویر زیر شما را قانع نکرد میتوانید لیست همه امکانات را در قیمت های سایت بافر ببینید .   شما میتوانید به راحتی برای هر کدام از پیج ها یا پروفایل های تان پست های بگذارید و تعیین کنید که این پست در چه روز و چه ساعتی منتشر شود . میتوانید همین پستی که امروز ساعت 6 بعد از ظهر در فیسبوک گذاشته اید را هفته آینده روز دوشنبه ، ساعت دو بعد از ظهر در لینکدین و چهارشنبه ده صبح در گوگل پلاس بگذارید.

    این کار برای شما فواید و محسنات متعددی دارد :

    • – اول اینکه فالوئر های مشترکتان را با پست های تکراری اذیت نمیکنید . به عنوان مثال در یک لحظه من در پنج شبکه اجتماعی شما ، یک مقاله را نمیخوانم .
    • – دوم آنکه میتوانید بهترین ساعات اشتراک گذاری پست در هر شبکه اجتماعی را لحاظ کنید و به جبر اینکه کارمند شما قرار است سه بعد از ظهر برود ، ساعت های خوب شبکه های اجتماعی را از دست ندهید
    • – نکته بعد اینکه مطالب قدیمیتان را همیشه در معرض دید قرار میدهید ، یکروز در فیسبوک و چند روز بعد در توییتر و … مجبور نیستید مرتب به مطالب قبلی یا محصولات قدیمی تر مراجعه کنید و آنها را مرور کنید و احتمالا اشتباهاتی نیز داشته باشید .
    •  – ضمن آنکه میتوانید تعیین کنید یک مطلب هر دوشنبه ساعت 11 در فلان شبکه (ها ) ارسال شود . اینطوری مثلا میتوانید تخفیفات ثابت هفتگی در روزهای خاص را اطلاع رسانی کنید .
    • – مدیریت وقت و انرژی پرسنل و خودتان را بیشتر در دست میگیرید . یک پرسنل میتواند در یک روز برای چند روز آینده را برنامه ریزی کرده و وقت آزاد و مفید بیشتری داشته باشد .
    • – در تمام طول شبانه روز ، شبکه های خود را فعال نگه داشته و اعتماد کاربران خود را بیشتر جلب کنید .
    • – با نظمی که شبکه های شما پیدا میکند به برندینگ خود کمک کنید و ….

    معرفی سایت بافر - مشاور سئو

    نکته مفید دیگر در سایت بافر ، پلاگین و افزونه ای ایست که بر روی مرور گر شما نصب میشود . از این به بعد حتی میتوانید اشتراک گذاری های خود را نیز برنامه ریزی کنید . مطلبی را در سایتی میبینید و میخواهید در توییتر منتشر کنید ولی احتمالا 4 صبح است و خیلی از دنبال کننده هایتان آنرا نمیبینند پس بهتر است هنگام اشتراک گذاری برنامه زمانبندی آنرا مثلا برای 9 صبح تنظیم کنید . نیاز به کار آنچنان خاصی هم ندارید . به راحتی وبگردی کنید و هر صفحه که نظرتان را جلب کرد بر روی دکمه بافر در بالای مرور گر کلیک کنید و شبکه و ساعت مورد نظر را تعیین کنید و … تمام .

    داشتن تقویم برای برنامه ریزی های بهتر و دیدن پست هایی که قرار است در آینده ارسال شود و همینطور آمار و آنالیز پست ها و بازتاب اعمال کاربران مانند کلیک ، لایک و … نیز از امکانات مفید Buffer میباشد . به نظرم وقت آن رسیده که در مدیریت شبکه های اجتماعی خود تجدید نظری کرده و حرفه ای تر آنرا دنبال کنید ، ضمن آنکه بعید میدانم تا مدتها نیاز داشته باشید که مبلغی بپردازید . مگر آنکه شبکه ها و پست های خیلی زیادی داشته باشید و اینکار برایتان مقرون به صرفه باشد .

    ممنون که برای سایت من وقت میگذارید

    فرشید رمضانی | کارشناس تبلیغات و سوشیال مارکتینگ | مشاور سئو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    این مطلب در مجموع 1,821 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

    • Majid Saidii
      می 9, 2016 در 7:29 ب.ظ

      بسیار عالی و مفید بود سپاس

    • قیمت زنده طلا
      می 15, 2016 در 12:11 ق.ظ

      بسیار ممنون بابت راهنمایی مفیدتون

    • الهه تاج زاده
      می 15, 2016 در 10:06 ق.ظ

      سلام و درود
      ممنونم از شما
      من قبلا از بافر استفاده کرده ام البته دوسال پیش بود حدودا.خیلی عالی میشد اگر نحوه استفاده صحیح از این وب سایت رو هم آموزش بدهید.
      باتشکر

      • فرشید رمضانی
        می 16, 2016 در 4:52 ق.ظ

        سلام و ممنون از لطفتان .
        چشم حتما در این باره هم خدمتتان خواهم بود .
        با احترام

    • جنگ نرم
      ژوئن 4, 2016 در 3:30 ب.ظ

      سایت جالبیه مرسی از مقاله مفیدتون

    • سید مهدی
      جولای 17, 2016 در 11:40 ق.ظ

      سلام دوستان
      من از این نرم افزار استفاده می کنم اما به مشکل برخوردم!
      می تونید راهنماییم کنید؟
      وقتی لینک ها منتشر میشن توی مثلا فیسبوک یا توییتر یا… وقتی توی شبکه اجتماعی لینک کوتاه شده بافر رو کلیک می کنیم مستقیما نمیره به سایت مورد نظر و پیام اخطار میده!
      من از تنظیمات قسمت عدم کوتاه شدن لینک رو هم انتخاب کردم اما بازم مشکل حل نشد و اینبار اصلا توی تاریخ های تعیین شده منتشر نشدن و پیغام failed میداد
      چیکار باید بکنم؟
      ممنون ازتون

      • فرشید رمضانی
        جولای 19, 2016 در 11:37 ق.ظ

        سلام دوست عزیز و وقت بخیر
        قبلا درست بوده و الان مشکل داره ؟ یا اصلا از ابتدا که استفاده میکنید اشکال داره ؟
        من خودم مدتهاست ازش استفاده میکنم و مشکلی ندارم ولی از چند نفر شنیده ام که مشکلاتی شبیه شما داشته اند .
        به نظرم یک بار تنظیماتتان را ریست کنید و مجددا تنظیم کنید .
        ممنون از همراهی و توجهتان

        • سید مهدی اسکندری
          اکتبر 1, 2016 در 9:49 ق.ظ

          سلام جناب رمضانی
          خوشبختانه مشکل حل شد
          با خود مدیران بافر تماس ایمیلی برقرار کردم وخیلی خوب پاسخگو بودن.
          نهایتا قرار بر این شد که استفاده از کوتاه کننده رو لغو کنم و ریکانکت کنم. بنده از کوتاه کننده گوگل استفاده کردم و مشکل حل شد. البته الان خود لینک اصلی مربوطه رو میذارم و از کوتاه کننده استفاده نمیکنم تا ارزش بک لینک به وبلاگم حفظ بشه.
          ممنون از وقتی که برام گذاشتید.

          • فرشید رمضانی
            اکتبر 1, 2016 در 10:54 ق.ظ

            سلام آقا مهدی عزیز
            چقدر خوب ، ممنون که خبر دادید .
            موفق باشید

    • چهارراه آنلاین
      ژانویه 19, 2019 در 12:11 ب.ظ

      ممنون از محتوای عالیتون. به کار اومد. تشکر

    • نرگس
      مارس 29, 2021 در 10:04 ق.ظ

      بسیار مفید بود،ممنونم

    یک نظر اضافه کنید