برچسب: کسب و کار

مارس 12
ایده های کسب و کار که میتونه بعنوان شغل دوم و حتی در زمان کرونا مورد استفاده قرار بگیره

بعضی از ایده ها و فعالیتهایی که میشه بعنوان شغل دوم و یک کسب کار جدید بهش فکر کرد وبه شکل مستقل به بیزینس تبدیل شوند و پایه ایده های کسب و کار باشند.

مه 08
ده ایده کسب و کار برای خانمها

خواه شما یک مادر خانه دار و خواهان راه اندازی یک کسب و کار برای خودتان باشید، در حال تغییر شغل از یک حوزه به حوزه دیگر و خواهان ورود به حوزه کارآفرینی باشید یا حتی خانمی باشید که در طی ساعات روز در یک مجموعه دفتری مشغول به کار بوده و خواهان راه اندازی یک کسب و کار جدید و افزودن به درآمد به خود باشید، اینها ایده هایی هستند که به شما برای آغاز کار کمک می کنند.

فوریه 24
هشت اشتباه کپی رایت که ممکن است موجب نابودی فروش شما شود

یکی از مهمترین رویکرد های ایجاد و طراحی وبسایت شما چگونگی نمایش محصولات و خدمات شما به مشتریان می باشد. این موضوع می تواند موجب شکست و نابودی یک کسب و کار شود و در اغلب موارد شما می توانید تنها با ایجاد تغییری کوچک در چگونگی استفاده از کلمات و واژگان و جمله بندی محتوای سایت افزایش بزرگی در میزان فروش خود را موجب شوید.

فوریه 04
مقدمه ای بر طرح های کسب و کار – بخش دوم

در بخش اول از این مطلب با بخش های مختلف یک طرح کسب و کار و همچنین مخاطبین چنین طرح هایی آشنا شدیم، در بخش دوم و پایانی به اهمیت بروز رسانی و انواع این طرح ها می پردازیم:

جولای 17
7 مرحله تا موفقیت در اینستاگرام: چگونه از اینستاگرام در کسب و کار خود استفاده کنیم؟

در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام زیرساختی با بیشترین سرعت رشد در بین شبکه های اجتماعی است و به عنوان یک مالک کسب و کار ما نیاز داریم تا چگونگی فعالیت در این شبکه را در زمینه کسب و کار خود بخوبی درک کنیم.

مه 04
تعیین نقطه قیمتی مناسب

اگر شما مالک یک کسب و کار کوچک هستید، قیمت گذاری همیشه مسئله ای است که نیازمند مهارت می باشد. هدف شما سعی برای تعیین قیمت مناسب بصورت سریع و فوری می باشد، قیمتی که گیج کننده نباشد و یا مشتریان بالقوه را از خرید خدمات شما پشیمان کند.

ژوئن 30
4 دلیل برای اینکه صاحبان کسب و کارهای کوچک باید فیسبوک را بپذیرند!

فیسبوک به یک وسیله ضروری برای برندهای بزرگ تبدیل شده است، اما برخی از کسب و کارهای کوچک هنوز در این میدان در حاشیه قرار دارند. اگر نگوییم همه، اما تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک برای خود صفحات فیسبوک دارند

اکتبر 10
رمز و رموز موفقیت در کسب و کار

امروز برای موفق شدن در یک کار و تجارت، باید انعطاف‌پذیر باشید، برنامه‌ریزی خوب داشته باشید و مهارت‌های سازمانی را بدانید. خیلی افراد با این فکر کاری را شروع می‌کنند که با روشن کردن کامپیوترها یا باز کردن در شرکتشان، پول پارو خواهند کرد. اما واقعیت این است که پول درآوردن خیلی سخت‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید

آوریل 22
مدیران موفق راز خود را با شما میگویند.

در حوزه کسب و کار، آن چه مسلم است این است که همه دوست دارند شرکت یا موسسه شان جزو موفق ترین ها باشد. سهام شرکتشان دست به دست بچرخد و سرمایه گذاران برای آن سر و دست بشکنند و هر سال شرکتشان ترقی کند

آوریل 19
اصول بازاریابی برای مشاغل کوچک

بازاریابی امری حیاتی است چون به کمک آن می توانید نیاز مشتریان خود را شناسایی کنید و آنرا برآورده سازید. اجازه دهید موضوع را کمی باز تر کنیم هر کسی که کسب و کاری را اداره می کند چه کوچک و چه بزرگ تمایل دارد آنرا توسعه دهد و به آن رونق بیشتری بدهد. اگر کسب و کار کوچکی دارید و می خواهید آن را توسعه دهید توصیه می کنم این مطلب را بخوانید.

آوریل 19
چگونه به کسب و کار خود رونق دهیم ؟

یک محصول، زمانی در بازار پرفروش می‌شود که از کیفیت خوب، تبلیغات، بازاریابی قوی و چندین فاکتور موثر دیگر در جلب توجه مشتری برخوردار باشد و افراد نیز زمانی می‌توانند شاهد رونق حرفه خود باشند که ارزش کار خود را بالا ببرند، برای بالا بردن توانایی‌های خود بکوشند، درباره توانایی‌های خود تبلیغ کنند و در محیط کار انعطاف‌پذیر باشند.