برچسب: فروش در شبکه های اجتماعی

جولای 03
پنج ایده بزرگ فروش در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

اگر پیش از این مطالب منتشر شده بر روی وبسایت من رو دنبال کرده باشید، حتما با این رویکرد از طرف من آشنا هستید که هدف اصلی و بلند مدت در شبکه های اجتماعی باید ایجاد روابط دو طرفه با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه باشد. از طریق ایجاد روابط موثق و قابل اعتبار به نیازهای مشتریان بالقوه خود پی می برید و آنها هم به همین ترتیب با شما آشنا شده و به شما اعتماد می کنند. این راه و روشی است که منجر به ایجاد رابطه بلند مدت و…

مه 23
چرا آینده هر کسب و کار جدیدی وابسته به فروش اجتماعی است؟

تصور می کنید که شبکه های اجتماعی تنها به معنای داشتن روابط اجتماعی مجازی است، پس بهتر است دوباره فکر کنید!!!

مارس 05
سه نکته که در رابطه با استخدام یک مدیر شبکه های اجتماعی باید مد نظر قرار دهید

زمانی که نوبت به انتخاب بهترین شبکه اجتماعی برای برقراری ارتباط و شبکه سازی با مشتریان خودتان می شود من با نظر این مدیران تبلیغاتی که پیش از این معرفی شدند موافق هستم که می گویند: "لینکداین، فیسبوک، توئیتر، فور اسکوآر و اینستاگرام همگی در دانستن علایق و تخصص های مردم به شما کمک می کنند."

اکتبر 24
یازده راه حل فروش در رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک

تجارت الکترونیک در بستر شبکه های اجتماعی آغاز شده و هیچ نشانی از کند شدن سرعت رشد آن هم مشاهده نمی شود. از طریق فروش در بستر شبکه های اجتماعی، بدون نیاز به سرمایه گذاری در بستر یک سایت و یا دادن سهمی از سود خود به بازارهای آنلاین هر کسی از قابلیت تبدیل شدن به یک تاجر الکترونیک برخوردار می باشد.

سپتامبر 09
5 راه سهل و آسان برای فروش در شبکه های اجتماعی با استفاده از تصاویر

موضوع استفاده از رسانه های اجتماعی برای فروش محصولات و خدمات شما، موضوعی است که امروزه تقریبا توسط هر کارشناسی در این حوزه با میزان تجربیات متفاوت به آن پرداخته می شود. اما فروش در سطح رسانه های اجتماعی با استفاده از تصاویر چطور؟