برچسب: بالا بردن فروش

جولای 20
شش راه برای استفاده از پروفایل شخصی فیسبوک در کسب و کار

آیا در زمان اشتراک گذاری اطلاعات شخصی که همکاران شما هم ممکن است آنها را بر روی فیسبوک ببینند، همواره در تلاش برای تصمیم گیری در مورد حد و مرز مناسب برای میزان این اطلاعات هستید؟

جولای 16
سیزده تاکتیک برای یک مذاکره برد – برد

اغلب فروشندگان و صاحبان کسب و کارهای گفته هایی شبیه به این موارد را هر روز می شوند و با یاد گرفتن تکنیک ها و روش های مذاکره موثر می توانند به درآمد بالاتری دست پیدا کنند. پس شما هم به عنوان یک بازاریاب، فروشنده یا صاحب یک کسب و کار، در نوبت بعدی که در یک جنگ فروش گیر می کنید، می توانید با استفاده از یکی از این 13 استراتژی مهم از چالش مذاکره خود سربلند بیرون بیائید:

آوریل 23
هرگز در کسب و کار خودتان این 7 عبارت را بکار نبرید

عدم توافق به شیوه های بسیار متفاوت تری از گفتن یک "نه" در نظر گرفته می شود. البته توجه هم داشته باشید که اگر در توافق به یک شخص قرار نداشته باشید، هرگز موفق به نهایی کردن فروش مورد نظر خود نمی شوید.

مارس 09
چگونه از وب سایت خودمان درآمد داشته باشیم – بخش دوم

در بخش اول از این مطلب راههای مختلفی را در رابطه با چگونگی پیدا کردن سفارش دهندگان تبلیغات و محصولات مختلف برای ترفیع و تبلیغ آنها را بررسی کردیم.

مارس 06
چگونه از وبسایت خودتان درآمد داشته باشید – بخش اول

شما ساعات طولانی را همراه با مقادیر بالایی از پول و سرمایه نقدی برای راه اندازی وبسایت خود سرمایه گذاری کرده اید، محتوای خوب و با کیفیت به آن اضافه کرده و مجموعه ای از دنبال کننده گان وفادار را برای خود جمع آوری کرده اید، اما شاید موفق به کسب نتایج مورد انتظار خود نشده اید.

دسامبر 04
چگونه قیمت های خود را 71% افزایش دهید؟

اگر قیمت شما بسیار پایین باشد، ممکن است مردم آن محصول را بی کیفیت و بی ارزش و در برخی از موارد حتی آشغال در نظر بگیرند. اگر قیمت آن بسیار بالا باشد، ممکن است تصور کنند که موضوع کلاه برداری در میان است.