برچسب: برنامه ریزی در فروش

جولای 20
شش راه برای استفاده از پروفایل شخصی فیسبوک در کسب و کار

آیا در زمان اشتراک گذاری اطلاعات شخصی که همکاران شما هم ممکن است آنها را بر روی فیسبوک ببینند، همواره در تلاش برای تصمیم گیری در مورد حد و مرز مناسب برای میزان این اطلاعات هستید؟

مارس 14
چگونه بودجه مناسب برای بازاریابی شرکت خود را تعیین کنید؟

در حالیکه که صنعت بازاریابی، صنعتی مملوء از ایده ها و استراتژی های مختلف است، سردرگم شدن در بین تمامی کارها و مواردی که به منظور کمک کردن به رشد شرکت خود باید انجام دهید بسیار ساده و مسئله ای عادی است. در نهایت، همه چیز به طرح ریزی و بودجه بندی می رسد. بنابراین اجازه دهید این پرده مخملی را از روی مقوله قیمت گذاری برداریم و ببینیم قیمت گذاری در حقیقت چیست و در واقع ما برای هزینه کرد بودجه خود چه انتظاراتی باید داشته باشیم.

آگوست 23
چگونه در 60 ثانیه بفروشیم؟

در زمان فروش، شما تنها یک دقیقه فرصت دارید تا جلب توجه مشتری احتمالی خود را بکنید. اینها موارد و نکته هایی هستند تا از زمان خود بهترین و بیشترین استفاده را بکنید.

جولای 29
5 قانون انکارناپذیر فروش

زمانی که نوبت به فروش می رسد، 5 قانون مهم در این زمینه وجود دارد. این قوانین طبیعی و بدیهی را رعایت کنید و آنگاه به یکباره فروش شروع می شود. اصلا مهم نیست که در حال فروش آنلاین هستید یا فروش سنتی و به اصطلاح در کسب و کار های خشت و گلی مشغول هستید. این 5 قانون کلیدهای باز کردن قفل درب برای سرازیر شدن درآمد کلان در کسب و کار شماست.

مارس 24
چگونه مطمئن شویم که برای ایده تجاری ما بازاری وجود دارد؟

شما یک محصول یا خدمت فوق العاده جدید و مناسب دارید که باعث می شود پس از معرفی از اقصی نقاط دنیا به شما مراجعه کنند. اما آیا واقعا این محصول چیزی است که مردم خواهان آن هستند؟ یا اینکه تنها چیزی است که شما فکر می کنید آنها خواهان آن هستند؟

آگوست 21
چهل و پنج نکته کلیدی برای آنکه آسان تر بفروشید

کمی بی رحمانه است اما تمام تولید کنندگانی که با انبار کالای تولید شده ی خود متحیر و خسته زمان را طی میکنند کم کم این جمله را باور میکنند . برای فروش باید وارد حیطه ی جدیدی از کار شد که کاملا با تولید متفاوت است . در زیر نکته های جالب و کلیدی از فروش خواهید خواند