برچسب: تبلیغات در اینترنت

آوریل 12
10 قانون طلایی ویدئو مارکتینگ

در ساخت ویدئومارکتینگ ، باید بسیار حرفه ای عمل کرد چرا که هزینه ساخت آن نسبتا" ارزان است و این هزینه یکبار پرداخت میشود ولی یک ویدئو مارکتینگ خوب میتواند سالها مورد استفاده قرار بگیرد

ژانویه 23
محصول جدید خود را پیش از آنکه وجود داشته باشد بفروش برسانید

اکثر استارت آپ ها و تعدادی از کسب و کارها بدنبال استفاده از یک زیرساخت جدید و کاملا متفاوت به عنوان یک مدل جدید کسب و کار هستند: و آن فروش محصول خود پیش از وجود خارجی آن است.

نوامبر 25
چرا تبلیغات برای کسب و کار مهم است؟

بهترین تله موش هم هیچگونه مشتری نخواهد داشت اگر شما وجود داشتن آن را با تبلیغات گسترده اعلام نکنید!

سپتامبر 09
5 روش برای تهیه یک لیست از ایمیل های فعال

بدست آوردن ایمیل های فعال از مصرف کنندگان و مشتریان محتمل ، هدف بسیاری از پروژه های جذب مخاطب می باشد. چگونه می توان این لیست ایمیل را بدست آورد و همچنان از چهارچوب های قانونی پا را فراتر نگذاشت. برای این کار راه های مختلفی وجود دارد.

آگوست 10
چگونه کسب و کارهای محلی میتوانند در اینترنت موفق باشند؟

اغلب کسب و کارهای محلی می دانند که برای موفقیت در کسب و کار خود باید از اینترنت استفاده کنند. برخی از کسب و کارها فروشگاهی در حاشیه خیابان دارند، برخی مجازی هستند و برخی دیگر هم ترکیبی از فروشگاه های سنتی قدیمی و مجازی هستند.

آوریل 14
SEM چیست ؟

SEM یا همان Search Engine Marketing ، به کلیه فعالیت ها و راهکارهایی گفته میشود که در جهت افزایش بازدید کننده ، افزایش رتبه و رنکینگ سایت انجام میپذیرد.

آوریل 02
هفت موردی که باید در صفحه درباره ما رعایت کنید

درباره ما شاید با اهمیت ترین صفحه در وب سایت شما باشد و معمولا تاثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت شما دارد. بسیاری از اهمیت این صفحه در وب سایت خود مطلع نیستند و به چند جمله کوتاه و شیرین بسنده می کنند.

مارس 30
چرا تبلیغات در اینترنت؟

اینترنت خیلی زود جای خود را در بین رسانه های عمومی باز کرد . ماهیت اینترنت به شکلی است که هر شخصی را با هرنوع سلیقه و سطح علمی در خود جای میدهد .