برچسب: تبلیغات دهان به دهان

مارس 29
هشت اصطلاح بازاریابی آنلاین که باید با آنها آشنا باشید

اگر شما هم مانند دیگر صاحبان کسب و کارهای کوچک هستید، پس می توان گفت که روز خود را همواره در فراهم آوردن تجربه ای خوب نسبت به خرید از خودتان برای مشتری سپری می کنید که همواره موجب دور شدن شما از محیط و شرایط لازم برای رقابت می شود. کیفیت خدمات شما کلید دست یافتن به بازاریابی دیجیتال دهان به دهان است که امروزه موثر ترین نوع از تبلیغات شناخته می شود. این موضوع دیگر زمان آنچنانی برای شما باقی نمی گذارد تا با استفاده از آن از آخرین…

مارس 14
چگونه بودجه مناسب برای بازاریابی شرکت خود را تعیین کنید؟

در حالیکه که صنعت بازاریابی، صنعتی مملوء از ایده ها و استراتژی های مختلف است، سردرگم شدن در بین تمامی کارها و مواردی که به منظور کمک کردن به رشد شرکت خود باید انجام دهید بسیار ساده و مسئله ای عادی است. در نهایت، همه چیز به طرح ریزی و بودجه بندی می رسد. بنابراین اجازه دهید این پرده مخملی را از روی مقوله قیمت گذاری برداریم و ببینیم قیمت گذاری در حقیقت چیست و در واقع ما برای هزینه کرد بودجه خود چه انتظاراتی باید داشته باشیم.

جولای 20
افزایش اعتماد به تبلیغات آنلاین در رسانه های اجتماعی و موبایل

انفجار شبکه های اجتماعی و رسانه های تولید شده توسط مصرف کننده گان در طی چند سال اخیر همچنان در حال تاثیر گذاری فوق العاده بر روی تبلیغات می باشد، در حالیکه اعتماد مصرف کنندگان به تبلیغات دهان به دهان در فرایند تصمیم گیری – چه از طرف افرادی که شخصا آنها را می شناسند و یا از طرف مصرف کننده گانی که شناختی از آنها ندارند – بسیار افزایش پیدا کرده است.