برچسب: مارکتینگ در شبکه های اجتماعی

نوامبر 07
مشتریان در بستر شبکه های اجتماعی خواهان دریافت پاسخ هستند – آنها را در انتظار نگاه ندارید

اگر فکر می کنید که شاهد تعامل بیشتر مخاطبان مجازی خود با برند ها در سطح شبکه های اجتماعی هستید، این به موجب وهم و خیال نیست. بر اساس گزارشی که اخیرا توسط ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی Social Sprout ارائه شده است، تعداد پیام هایی که مخاطبین این برندها از طریق شبکه های اجتماعی برای آنها ارسال می کنند از سال 2013 به این طرف چیزی در حدود 77% افزایش پیدا کرده است.

جولای 15
5 شیوه اطلاعات محور برای دیده شدن ارسال های شما در شبکه فیسبوک

موضوعی که در حال حاضر بسیاری از افراد درگیر آن هستند افت رسایی ارگانیک ارسال های انجام شده در محیط فیسبوک می باشد. بازاریابان با افت بیش از 50% در ارسال های انجام گرفته خود در محیط فیسبوک مواجه شده اند.

فوریه 14
مزایای استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار شما

در بین فیسبوک، توئیتر، لیندکداین، گوگل +، پینترست، وبلاگ شخصی شما و تمامی سایتهای دیگری که شما به آنها دسترسی دارید، چگونه می خواهید اینستاگرام را هم در استراتژی رسانه های اجتماعی خود بگنجانید؟

ژانویه 28
9 روش خلاقانه برای استفاده از تصاویر پس زمینه فیسبوک

شاید مهمترین دارایی که شما در فیسبوک از آن برخوردار هستید همان تصویر پس زمینه یا تایم لاین کاور شما باشد. و یک خبر خوب در این رابطه اینکه شما نیازی ندارید برای جذاب، گیرا و آموزنده ساختن آن هزینه زیادی صرف کنید.

سپتامبر 24
اهمیت تصاویر پس زمینه در شبکه های اجتماعی

تصاویر پس زمینه سایت های اجتماعیروش خوبی برای بیشتر نشان دادن شخصیت کسب و کار شما و یا حتی ترفیع و تبیلغ بیشتر آنست. فیسبوک، گوگل پلاس و لینکداین به کسب و کارها اجازه می دهند تا تصاویر پس زمینه ای برای صفحات خود داشته باشند. ولی هر یک از آنها الزامات و بایدهای خودشان هستند.

آگوست 13
8 راهکار برای مدیریت بهتر فیسبوک

از طریق برنامه ریزی، ارسال محتوا بدون وقفه، ارتباط برقرار کردن با کاربران، اندازه گیری میزان پاسخ، می توانید مطمئن باشید که حضور شما از طریق فیسبوک برای مخاطب در بالاترین میزان خود می باشد. از نشان دادن شخصیت حقیقی کسب و کار خود واهمه نداشته باشید.