برچسب: آموزش طراحی سایت

مارس 09
20 مورد از بایدها و نبایدها در طراحی سایت

در زمان ایجاد یک طرح برای وبسایت (یا استفاده از یک طراح) هستید، از موارد بخصوصی هست باید آگاه باشید. در اینجا 20 مورد از این موارد را برای شما آورده ایم:

مه 30
کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی و یا گسترش دهیم … همین الان !

بعد از سالها نوشتن مطالب و مقالات بازاریابی و فروش و کسب و کار ، تقریبا به این نتیجه رسیده ام که تعداد کمی از ما تنها از بخشی از دانسته های خود در رونق کسب و کارمان استفاده میکنیم  و شاید آنقدر که وقت برای مطالعه میگذاریم ، برای اجرای آنچه خوانده ایم نمیگذاریم

سپتامبر 24
بیست و یک پلاگین برتر وردپرس برای سال 2012

اگر از سیستم انتشار محتوای وردپرس برای وبسایت یا وبلاگ خود استفاده می کنید، مطمئنا خواهان ذخیره کردن این لیست از پلاگین ها خواهید بود. یکی از بهترین نکاتی که در رابطه با زیرساخت وردپرس مطرح می باشد، قابلیت شخصی سازی سریع و آسان آن حتی در صورت عدم بهره مند بودن از مهارت های طراحی و کدنویسی می باشد.

اکتبر 09
اهمیت تهیه طرح و نقشه اولیه برای طراحی سایت

در این زمینه دوست دارم دلایلی را با شما در میان بگذارم که چرا تهیه طرح اولیه مرحله ای مهم و اساسی از فرایند طراحی به شمار می آید.

سپتامبر 19
از طراحی بد سایتهای دیگر ، تجربه کسب کنید

تشخیص طراحی بد در وبسایت ها اغلب راحت است. اما دانستن عامل و دلیل این طراحی بد سخت است. در این مقاله نمونه هایی از طراحی بد در چند وبسایت را به شما نشان داده و توضیح می دهم چه روشهای خوب طراحی می بایست جایگزین شود.

جولای 09
کدام رنگ برای سایت ما ، مناسب تر است ؟

با آنکه نمیشه همواره یک نسخه برای همه سایت ها توصیه کرد. ولی اینفوگرافی زیر تا حد زیادی میتواند به شما کمک کند که نسبت به اهداف، موضوع سایت و حسی که میخواهید به مخاطب القا کنید، رنگ مناسبی برای سایت خود انتخاب کنید.