کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی و یا گسترش دهیم … همین الان !

  • بعد از سالها نوشتن مطالب و مقالات بازاریابی و فروش و کسب و کار ، تقریبا به این نتیجه رسیده ام که تعداد کمی از ما تنها از بخشی از دانسته های خود در رونق کسب و کارمان استفاده میکنیم  و شاید آنقدر که وقت برای مطالعه میگذاریم ، برای اجرای آنچه خوانده ایم نمیگذاریم .

    با اینکه همه ما میدانیم باید ایده و روش خوب ، بیزینس پلان و چک لیست های مناسب داشته باشیم ولی هنگام عمل کمتر به آن توجه میکنیم .

    این بود که تصمیم گرفتم دوره ای را تدارک ببینم که به نوعی در بر گیرنده تکنیک های اصولی و حائز اهمیت آغاز ، پرداختن و استمرار یک کسب و کار آنلاین را در بر بگیرد . ضمن اینکه این را لمس کنیم که ورود به بازار آنلاین آنچنان چیز دور از دسترسی نیست و برای خیلی ها به راحتی امکان پذیر است .

    مشاور سئو

    سعی کردم تو این دوره آنلاین به شکلی پیش برم که نه تنها بتوانید ایده ها و خدمات و محصولات خودتان را در عرصه اینترنت ارائه کنید بلکه  با اصول مارکتینگ در اینترنت و شبکه های اجتماعی نیز آشنا شوید . شیوه اصلی دوره به شکل آموزش ، رفع سئوالات و ابهامات ، تکمیل چک لیست ، مرور کارهای عملی و سپس رفتن به مرحله بعد است .

    به طور خلاصه عناوین اصلی این دوره را میشه اینطور دسته بندی کرد :

    مشاور سئو

    1 – راه اندازی سایت با وردپرس:

    وردپرس یکی از پرطرفدارترین سایت ساز های جهان است و به دلیل سهولت ، امکانات بسیار فراوان ، به روز شدن های مرتب و وجود پوسته ها و پلاگین های کارآمد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بد نیست بدانید حدود نیمی از صد سایت برتر جهان با وردپرس برپا شده است . در این دوره آموزش میبینیم که چطور به راحتی و با کمترین زمان ممکن سایت خود را با وردپرس بنا کنیم . ضمن اینکه نگران هیچ چیز نباشید ، نیاز به دانستن هیچ پیش نیازی ندارید ، در این دوره از صفر شروع میکنیم و حتی ساده ترین اصطلاحات فضای مجازی و ثبت دامین . هاست و … را نیز بازگو میکنیم . شما با وردپرس میتوانید انواع بسیار متنوعی از سایت ها را برپا کنید که سایتهای خبری ، گالری ، نیازمندی ، فروشگاهی ، شبکه اجتماعی ، تالار گفتمان و … از این دسته اند .

    مشاور سئو

    2 – برپایی فروشگاه با ووکامرس

    ووکامرس را از این جهت انتخاب کردم که به شما امکان برپایی یک فروشگاه را میدهد ضمن آنکه امکان ارائه محصولات به شکل کاتالوگ و بدون فروش آنلاین را نیز برایتان فراهم میکند . بسیاری از سایت های خارجی که حتی محصولی ندارند ، کوپن های تخفیف و آفرهای خود را از طریق ووکامرس ارائه میکنند تا شما مراحل ثبت نام را در سایت تکمیل کنید و در لیست مشتریان آنها قرار بگیرید . ضمن آنکه ووکامرس ویژگیها و امکانات بسیار مناسبی داشته و به راحتی به درگاه های بانکی ایران متصل میشود .

    مشاور سئو

    3 – سئو و بهینه سازی سایت:

      سایت باید دیده شود ، باید در جستجوها پیدا شود و باید هر روز به بازدید کنندگان افزوده شود تا منجر به فروش و ارائه خدمات شود . در این دوره نکات کلیدی سئو را با هم انجام خواهیم داد تا هر روز سایت و خدمات خودمان را گسترش دهیم . مطمئن باشید با اتمام این دوره هر آنچه که باید از بهینه سازی سایتتان بدانید را فرا گرفته اید و آنرا با چک لیست هایی که در اختیارتان هست انجام داده اید .

    مشاور سئو

    4 – سوشیال مارکتینگ

    امروزه دیگر کسب و کار در اینترنت بدون حضور و فعالیت مناسب و حساب شده و آکادمیک در شبکه های اجتماعی هیچ معنایی ندارد . دانستن شیوه های مناسب مارکتینگ در شبکه های اجتماعی بسیار در رشد تجارت شده اهمیت داره و حتی میتونه ایده های بسیار ساده و کسب و کارهای خانگی را متحول کند و به سودهای سرشاری برساند . همینطور شبکه های اجتماعی نقش فوق تصوری در برند سازی و تبدیل بازدیدکننده به مشتری و مشتری به مشتری وفادار داشته باشد . در این دوره نکات برجسته این علم را فرا گرفته و با چک لیست هایی که در اختیار داریم مرحله به مرحله پیش خواهیم برد .

    مشاور سئو

    5 – کمپین های تبلیغاتی

    تبلیغات برای کسب و کار باید دربرگیرنده برنامه ریزی و هوشمندی هایی باشد که در نهایت به فروش بالاتر و برندینگ منجر شود . لزوما هزینه بالای تبلیغات ضامن موفقیت و پیروزی نیست بلکه بهینه تبلیغات کردن و در مسیر درست پیش رفتن و دانستن ریزه کاری های یک کمپین تبلیغاتی مناسب ، میتونه نقش به سزایی در موفقیت یک کسب و کار داشته باشه . سعی میکنم در این دوره موارد متعددی را از این بحث مورد بررسی قرار بدم .   تصور و امیدم اینه که این دوره بتونه باب مناسبی باشه برای ورود به دنیای کسب و کار آنلاین و شاید  بتونه خدمتی باشه به قشر جوونتر جامعه و راهی برای رسیدن به استقلال مالی و کسب درآمد برای دوستان با انگیزه ام.

    برای شرکت در این دوره میتونید روی لینک زیر کلیک بفرمایید . دوره از 25 خرداد شروع میشه که احیانا مزاحم تحصیل و امتحانات برخی از دوستان نباشه. هر سئوال یا ابهامی هم بود بفرمایید که در خدمتتان باشم.

    فرشید رمضانی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    این مطلب در مجموع 357 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

    • قیمت طلا
      جولای 3, 2016 در 10:28 ب.ظ

      بسیار عالی بود . جناب رمضانی ما از خدمات و مطالب شما به نحو احسن استفاده نمودیم و ازتون بابت این موضوع بسیار سپاسگذاریم.

      • فرشید رمضانی
        جولای 4, 2016 در 12:40 ق.ظ

        نظر لطف شماست و امیدوارم هر روز موفق تر از قبل باشید

    • قالیشویی
      دسامبر 28, 2016 در 11:27 ق.ظ

      مطلبتون مفید بود استفاده کردم.

    • فروشگاه میز ناهارخوری
      ژانویه 7, 2017 در 11:52 ق.ظ

      مطالبتون مفید و کاربردی اند . بسیار سپاس گذار

    • مجله اینترنتی بهترها
      ژانویه 16, 2017 در 5:58 ب.ظ

      بسیار عالی بود

    • علیرضا
      دسامبر 27, 2019 در 10:24 ب.ظ

      سلام
      ممنون از مطلب مفیدتون.

    یک نظر اضافه کنید