برچسب: نکات بازاریابی و فروش

آوریل 07
پنج راهکار جهت موثر واقع شدن بازاریابی برای فروش در هر صنعتی

رویکرد متفاوت دو فرد حرفه ای در حوزه فروش را به صورت زیر در نظر بگیرید: جان (John) در تلاشی به منظور تنظیم قرار ملاقاتی با بزرگترین مشتریان بالقوه ای که می توانست پیدا کند دست به جستجویی آنلاین برای پیدا کردن مراجعین محتمل نمود. دان (Dan) نیز برای یافتن این مراجعین محتمل دست به جستجویی آنلاین زد، اما در این جستجو بازاری مشخص تر و هدفمند تر را در ذهن داشت.

آگوست 29
6 درسی که در حوزه بازاریابی ویروسی می توان از چالش سطل آب یخ آموخت

خوراک های اجتماعی از سراسر دنیا مالامال از ویدئوها و تصاویری از افراد مشهور و شناخته شده، مخترعین، مدیران عامل، قهرمانان و سیاستمدارانی است که همگی در حال شرکت در شور و احساسی ویروسی هستند که اخیرا تحت عنوان چالش سطل آب یخ شناخته شده است.

آگوست 18
انتخاب ها می توانند منجر به خستگی و سردرگمی شوند، انتخاب را برای آنها سهل و آسان کنید

بطور ذاتی مردم تصور می کنند که اگر آنها دارای فرصت های انتخاب بیشتری باشند، شانس آنها برای پیدا کردن گزینه ای که بطور کاملا مطلوب نیازهای آنها را برآورده کند بالاتر می رود. اما این فرض ذاتی چیزی جز یک وهم و خیال نیست – هر قدر که تعداد انتخاب های ما بیشتر باشد احتمال اینکه اصلا تصمیمی در مورد آن بگیریم به مراتب پایین می آید.

جولای 29
5 قانون انکارناپذیر فروش

زمانی که نوبت به فروش می رسد، 5 قانون مهم در این زمینه وجود دارد. این قوانین طبیعی و بدیهی را رعایت کنید و آنگاه به یکباره فروش شروع می شود. اصلا مهم نیست که در حال فروش آنلاین هستید یا فروش سنتی و به اصطلاح در کسب و کار های خشت و گلی مشغول هستید. این 5 قانون کلیدهای باز کردن قفل درب برای سرازیر شدن درآمد کلان در کسب و کار شماست.