برچسب: مشاور شبکه های اجتماعی

سپتامبر 19
ده پیش بینی برتر در رابطه با رسانه های اجتماعی

از اینکه می بینم رسانه های اجتماعی ما را در ماههای آینده به کجا رهنمون می سازد، بسیار هیجان زده هستم. من فکر میکنم برای ما شگفتی هایی در پی خواهد بود که در حال حاضر امکان پیش بینی کردن آنها را نداریم

جولای 23
رسانه اجتماعی یا شبکه سازی اجتماعی

سعی و تلاش برای درک تمامی تفاوت های موجود بین رسانه اجتماعی و شبکه سازی اجتماعی شبیه به درک کامل تمامی فاکتورهای رتبه بندی است که گوگل برای بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می دهد: و البته که این موضوع اصلا ساده نیست.

مه 30
چهار باید و نباید برای کسب و کارهای فعال در شبکه های اجتماعی

به عنوان یک مالک کسب و کار به خوبی از اهمیت شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط بین کسب و کار خودتان و مشتریان اطلاع دارید. هر گاه که مشتریان در پی یافتن محصول یا خدمت جدیدی هستند، جستجوی خود را از شبکه های اجتماعی شروع می کنند، نه تنها برای کسب اطلاع در مورد برند شما، بلکه برای اینکه از نظر دیگر مصرف کننده گان در مورد برند و محصول شما مطلع شوند.

مه 18
هفت اشتباه رایج در رابطه با گوگل ادوردز

برخی از کارشناسان حوزه تبلیغات کلیکی با برنامه های خوب و مناسب اما تجربه ای اندک وارد کارزار استفاده از این خدمات می شوند که در نتیجه دچار اشتباهات کوچک و پیش پا افتاده ای می شوند که سودآوری کلی کمپین را زیر سوال می برد. اگر کمپین های پیشین شما نتایج قابل توجهی در بر نداشته، برای بالا بردن نرخ بازگشت سرمایه حاصل از تبلیغات کلیکی خود به ادامه این مطلب توجه کنید تا پی به اشتباهات خودتان ببرید: