برچسب: اصول طراحی سایت

مارس 09
20 مورد از بایدها و نبایدها در طراحی سایت

در زمان ایجاد یک طرح برای وبسایت (یا استفاده از یک طراح) هستید، از موارد بخصوصی هست باید آگاه باشید. در اینجا 20 مورد از این موارد را برای شما آورده ایم:

سپتامبر 25
ده نمونه از داستان گویی در طراحی سایت

در این مقاله، 10 سایت را مورد بررسی قرار می دهم که از داستان گویی بهره برده اند و در هر یک شخصیت، موقعیت و عملی رو که قابل مشاهده است برایتان مشخص می کنم.

سپتامبر 21
10 ایده کاربردی جهت افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری

شما باید چنان در سایت خود رفتارکنید که بتوانید در بازه های زمانی خاص و دوره های مختلف فروش خود را افزایش دهید. همیشه باید برای مشتریان جدید و همینطور مشتریان وفادار خود گزینه ها و اتفاقات جالبی را رقم بزنید تا آنها همچنان به خرید از شما ترغیب شوند.

آگوست 23
چگونه با یک طراحی ارزان قیمت وبسایت در سرمایه خودمان صرفه جویی کنیم

هر کارآفرینی به شما می گوید که در فرایند کارآفرینی هر یک پنی دارای ارزش است. شما باید بررسی کنید و مطمئن شوید که تمامی گزینه های شما تا جای ممکن از لحاظ هزینه مقرون به صرفه باشد، تا قادر به تمرکز دادن سرمایه خود تا جای ممکن بر روی هسته اصلی کسب و کار خود باشید.

آوریل 14
نه راز برای طراحی یک وبسایت حرفه ای

وبسایت شما به نوعی در حکم مامور مخفی کسب و کار شما تلقی می شود و در بین کاربران شما تصویر برند شما را می سازد. یک وبسایت خوب می تواند باعث شود تا شما در بین رقبا بهتر از بقیه بدرخشید و در طی یک بازه زمانی کوتاه منجر به ارتقاء سودآوری شما شود.

سپتامبر 28
چرا آزمودن و بهینه سازی وبسایت باید اولویت اول شما باشد؟

هر کارشناس تجزیه و تحلیلی به شما می گوید که مشاهده تغییر روندها می تواند تجربه ای تهدید کننده و البته در عین حال تحریک کننده باشد. این کار در حقیقت همانند انجام بازی شطرنج با خودتان به منظور بدست آوردن موفقیت بهتر و بالاتر نسبت به موفقیت های قبلی می باشد. به عبارتی همانند دوئل با خودتان است.

آگوست 17
از قرار دادن اطلاعات تماس خود بر روی سایت واهمه دارید؟

اگر یک مشتری بالقوه که قصد خرید چیزی از طریق وبسایت شما را دارد، اما در این رابطه با مسئله ای مواجه شده که باید در رابطه با آن سوالی مطرح کند، آیا امکان این وجود دارد که بتواند آدرس ایمیل شما را بر روی سایت به سرعت پیدا کند؟

آگوست 07
زمان طراحی یک وبسایت، در حق مغز ما لطف کرده و اصول اولیه آن را بدون تغییر بگذارید

در زمان طراحی یک وبسایتی که بطور مستقیم با مشتری سر و کار دارد، خلاقانه و خارج از چهارچوب اندیشیدن و ایجاد یک تجربه نو در استفاده از اینترنت بسیار وسوسه انگیز است. اما این موضوع دقیقا می تواند کم تاثیر ترین و بیگانه کننده ترین رویکردی باشد که می توانید اتخاذ کنید. دلیل؟ دلیل این ادعا چیزی جز مدل های ذهنی نمی تواند باشد.