چگونه با یک طراحی ارزان قیمت وبسایت در سرمایه خودمان صرفه جویی کنیم

  • هر کارآفرینی به شما می گوید که در فرایند کارآفرینی هر یک پنی دارای ارزش است. شما باید بررسی کنید و مطمئن شوید که تمامی گزینه های شما تا جای ممکن از لحاظ هزینه مقرون به صرفه باشد، تا قادر به تمرکز دادن سرمایه خود تا جای ممکن بر روی هسته اصلی کسب و کار خود باشید. یک بخش حیاتی از هر کسب و کاری بازاریابی و تبلیغات آن است. اگر نتوانید به طور موثر کسب و کار خود را به اطلاع دیگر افراد حاضر در جامعه برسانید، ممکن است در نهایت منجر به سوختن و هدر رفتن تمامی سرمایه شما شود. بهترین راه برای این اطلاع رسانی راه اندازی یک وبسایت می باشد. با این وجود، برای یک کسب و کار کوچک که تازه در ابتدای راه می باشد، شما ممکن است از سرمایه کافی برای راه اندازی یک وبسایت بزرگ در حد و اندازه آنچه که شرکت های بزرگ از آن استفاده می کنند و خودتان هم دوست دارید نباشید. اما این موضوع بدین معنا نیست که شما قادر به تهیه و استفاده از وبسایتی مناسب در حد بودجه و توانایی خودتان نیستید.

    راه اندازی یک وبسایت به سنگینی و گرانی آنچه تصور می کنید نیست. شما حتی خودتان هم با اندکی از دانش در زمینه برنامه نویسی و توسعه وب قادر به تهیه و راه اندازی آن می باشید. در حقیقت، اغلب کارآفرینان حوزه استارت آپ اغلب خودشان اقدام به ایجاد و راه اندازی وبسایت خودشان می کنند و در این مسیر هیچ فرد حرفه ای از این حوزه به آنها کمک نمی کند. آنها چگونه از پس این کار بر می آیند؟

    1- یک دامین ثبت کنید.

    شما می توانید برای خرید هر آدرس دامینی که برای فروش موجود باشد، اقدام کنید. این آدرس دامین می تواند نام شرکت شما باشد یا بر اساس هر نامی در ارتباط با کسب و کار شما انتخاب شود. همچنین می توانید از طریق وبسایت هایی از قبیل NameCheap یا GoDaddy اقدام به خرید نام هایی با حداقل قیمت در حدود 10 تا 15 دلار برای یک سال بکنید. با وجود آنکه شما هر ساله باید مالکیت خود بر این وبسایت ها تجدید کنید، اما این هزینه قابل چشم پوشی می باشد. با صرف 10 دلار بیشتر در طی سال نیز می توانید ویژگی WHOIS Protection را که موجب مخفی نگاه داشته شدن اطلاعات تماس و دامین شما می شود را فعال سازید.

    طراحی سایت ارزان قیمت
    طراحی سایت ارزان قیمت

    2- خدمات میزبانی وب

    میزبانی اشتراکی، بدین صورت که یک میزبان چندین وبسایت را بر روی یک سرور پشتیبانی می کند. بدین طریق هزینه های میزبانی بین چندین مشتری تقسیم می شود. در نتیجه، برخی از شرکت های میزبانی از قبیل HostGator و  BlueHost قادر به ارائه این خدمات با قیمتی در حدود 50 دلار در سال می شوند. برای یک استارت آپ کوچک، این تمام چیزی است که به آن نیاز دارید. زمانی که اقدام به تهیه خدمات میزبانی می کنید، شما خدمات تهیه شده را به آدرس دامینی مرتبط می کنید که در قسمت بالا خریداری کردید.

    3- یک سیستم مناسب برای مدیریت محتوای خود انتخاب کنید.

    سیستم های مدیریت محتوا (CMS) بارگزاری وبسایت شما و محتوای بروز رسانی شده بر روی آن را آسان تر می سازد. در این رابطه برای آشنایی با سیستم های مدیریت محتوای موجود از جستجوی گوگل استفاده کنید تا با سیستم های مدیریت موجود آشنا شوید، که در این جستجو خیلی سریع با سیستمی بنام ورد پرس آشنا می شوید. دلیل آن هم ساده است. ورد پرس امکان بروز رسانی محتوای شما را به راحتی فراهم می سازد که در نهایت شما را از بستن قرارداد با یک شرکت توسعه دهنده وب کاملا بی نیاز می سازد.

    بهترین نکته در این رابطه منبع باز بودن ورد پرس است، بنابراین سیستمی رایگان می باشد. اغلب شرکت های میزبانی وب یک ویژگی سریع بارگزاری را در اختیار شما قرار می دهند که سیستم ورد پرس را خیلی سریع به داخل وبسایت شما بارگزاری می کند. حتی اگر از جزئیات انجام آن اطلاع نداشته باشید نیز شرکت ارائه دهنده میزبانی این کارها را برای شما انجام می دهد.

    از آنجاییکه در ورد پرس شما قادر به انتخاب و بارگزاری تم های مختلف برای طراحی و پلاگین های مختلف برای اضافه کردن عملکرد آن هستید، به عنوان یکی از پر قدرترین سیستم ها شناخته می شود. با استفاده از این سیستم شما حتی قادر به افزودن یک پلاگین تجارت الکترونیک مانند Woo Commerce و داشتن یک فروشگاه آنلاین می باشید.

    4- یک تم انتخابی برای خود آپلود کنید.

    وبسایت شما به منظور جذب ترافیک کافی نیاز به داشتن زیبائی مطلوب می باشد. شما از بین چندین تم مختلف و رایگان می توانید یک تم را انتخاب کنید. از این بین مناسبترین را برای خود انتخاب کنید و با استفاده از پروتکل انتقال فایل (FTP client) خود آن را بارگزاری کنید. اگر در حال استفاده از ورد پرس هستید، به راحتی قادر به بارگزاری این تم از طریق داشبورد مدیریت ورد پرس می باشید.

    5- صفحات سایت خود را ایجاد کنید.

    زمانی که تنظیمات وب سایت شما به پایان رسید، به تنها چیزی که نیاز دارید تهیه محتوای شما می باشد. یک سیستم رایگان مدیریت محتوا مانند ورد پرس به شما اجازه ایجاد صفحات، بارگزاری تصاویر و حتی تنظیمات منو ها را می دهد. تعداد بسیار زیادی از پلاگین ها وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا سایت خود را بصورت مطلوب ایجاد کنید و حتی پلاگین هایی برای سئو سازی سایت شما نیز موجود می باشد. بهترین راه برای شما تهیه وبسایتی است که برای شما ارزان تمام شود و به عبارتی کمتر از 100 دلار در سال برای شما هزینه داشته باشد.

    می بینید؟ تقریبا همه چیز خیلی ساده و سهل می باشد! بنابراین حرکت کنید و وبسایت خود را با کمترین هزینه ایجاد کنید و اینگونه کسب و کار خود را وارد مرحله ای جدید کنید.

    فرشید رمضانی: مشاور سئو | اینتراکتیو مارکتینگ

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    این مطلب در مجموع 113 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

    • zoodweb.com
      اکتبر 26, 2020 در 8:43 ب.ظ

      بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

    یک نظر اضافه کنید