برچسب: تبلیغات در شبکه های اجتماعی

فوریه 13
شبکه های اجتماعی مان را چگونه انتخاب و مدیریت کنیم ؟

به هیچ عنوان نمیتوان منکر نقش شبکه های اجتماعی در رشد کسب و کار، فروش و برندینگ شد. ولی این امر در کنار مقرون به صرفه بودن، نکات کلیدی و حساسی هم دارد که رعایت آنها به خصوص برای برندینگ و فعالیت های دراز مدت، بسیار حیاتی و ضروری است.

سپتامبر 20
بروز رسانی های مهم برای کسب و کارهای کوچک

در این مطلب به یادآوری نکاتی پرداخته ام که برای کسب و کارهای کوچک توانایی های بیشتری را برای تهیه تصاویر تبلیغاتی و مدیریت پیج ها از طریق موبایل، فراهم آوردن آسودگی بیشتر برای تهیه و آزمودن تصاویر بصری جذاب و البته مدیریت صفحات در حالی که در ضمن طی کردن مسیری معین هستید به ارمغان می آورد.

مه 04
بازاریابان چه سوالهایی در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی دارند؟ – بخش دوم و پایانی

هر آنچه که بازاریابان می خواهند در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی بدانند، اما از پرسیدن آن می ترسند!

مه 02
بازاریابان چه سوالهایی در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی دارند؟ – بخش اول

هر آنچه که بازاریابان می خواهند در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی بدانند، اما از پرسیدن آن می ترسند!

ژانویه 11
چگونه با علوم اعصاب به بهبود تبلیغات خود در شبکه های اجتماعی بپردازیم؟

آیا مشغول تبلیغات در سطح شبکه های اجتماعی هستید؟ آیا نیاز به جلب توجه بیشتر در سطح شبکه های اجتماعی دارید ؟ نحوه طراحی تبلیغات شما بر چگونگی جلب توجه آنها در شبکه های اجتماعی تاثیر گذار می باشد.در این مقاله شما با موضوعات مورد توجه مغز آشنا شده و تاکتیک هایی را برای حفظ این جلب توجه می آموزید.

اکتبر 31
طنز و شوخی در بازاریابی برند: خوب و موثر یا بد؟

افزودن طنز و شوخی به استراتژی های بازاریابی شما می تواند موجب برجسته و منحصر به فرد شدن برند شما نسبت به بقیه برند ها شود، مخاطبین شما تمایلی بیشتر به اشتراک گذاری تبلیغات شما با دوستان در شبکه های اجتماعی داشته و در نتیجه موجب گسترش ویروسی پیام بازاریابی شما می شود.

ژوئن 02
گوگل پلاس در برابر فیسبوک در سال 2014

اخیرا بحث های زیادی در شبکه های اجتماعی در رابطه با بهتر بودن فیسبوک نسبت به گوگل پلاس برای صرف وقت با ارزش ما در جریان بوده است، بنابراین این مطلب در رابطه با مرتب و منظم کردن و نتیجه گیری کردن از این مطالب و بحث ها می باشد.

آوریل 26
با این هفت قدم در شبکه های اجتماعی فروش خود را افزایش دهید

زمانیکه برای اولین بار شبکه های اجتماعی برای عموم معرفی شدند، سه موضوع به ذهن من رسید: این به نوعی اتلاف وقت است، من برای اینها وقت ندارم و مشتریان من در اینجا حضور ندارند. در رابطه با هر سه مورد به اشتباه فکر کرده بودم.

ژانویه 23
محصول جدید خود را پیش از آنکه وجود داشته باشد بفروش برسانید

اکثر استارت آپ ها و تعدادی از کسب و کارها بدنبال استفاده از یک زیرساخت جدید و کاملا متفاوت به عنوان یک مدل جدید کسب و کار هستند: و آن فروش محصول خود پیش از وجود خارجی آن است.

دسامبر 26
اینستاگرام دایرِکت (Direct) را در پاسخ به اِسنَپ چَت معرفی کرد

این ویژگی جدید به کاربران اجازه می دهد تا تصویری را به گروهی از افراد ارسال کنند. آیا این به یکی از بخش های زیر مجموعه فیسبوک اجازه می دهد تا با رقیب خود در زمینه اشتراک گذاری تصویر به رقابت بپردازد؟

آگوست 10
چگونه کسب و کارهای محلی میتوانند در اینترنت موفق باشند؟

اغلب کسب و کارهای محلی می دانند که برای موفقیت در کسب و کار خود باید از اینترنت استفاده کنند. برخی از کسب و کارها فروشگاهی در حاشیه خیابان دارند، برخی مجازی هستند و برخی دیگر هم ترکیبی از فروشگاه های سنتی قدیمی و مجازی هستند.

ژوئن 30
4 دلیل برای اینکه صاحبان کسب و کارهای کوچک باید فیسبوک را بپذیرند!

فیسبوک به یک وسیله ضروری برای برندهای بزرگ تبدیل شده است، اما برخی از کسب و کارهای کوچک هنوز در این میدان در حاشیه قرار دارند. اگر نگوییم همه، اما تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک برای خود صفحات فیسبوک دارند