بروز رسانی های مهم برای کسب و کارهای کوچک

  • قطعا شما هم یکی از مشغولیت های ذهنی تان ، به روز رسانی سایت و شبکه های اجتماعی و پیداکردن تصاویر تبلیغاتی مناسب برای اینکار میباشد. سعی کرده ام راهکارهایی در این زمینه پیش رویتان بگذارم.

    ویژگیهای جدید برای مسئولان تبلیغات و ادمین های صفحات فیسبوک

    در این مطلب به یادآوری نکاتی پرداخته ام که برای کسب و کارهای کوچک توانایی های بیشتری را برای تهیه تصاویر تبلیغاتی و مدیریت پیج ها از طریق موبایل، فراهم آوردن آسودگی بیشتر برای تهیه و آزمودن تصاویر بصری جذاب و البته مدیریت صفحات در حالی که در ضمن طی کردن مسیری معین هستید به ارمغان می آورد.

    دسترسی به میلیون ها تصویر موجود در آرشیو شاتر استاک

    تصاویر با کیفیت و گیراراغلب باعث افزایش عملکرد تبلیغات، علی الخصوص در قسمت خوراک خبری فیسبوک می شود. و اما حالا از طریق همکاری ما با شاتر استاک کسب و کارهای کوچک امکان این را خوهند داشت تا تبلیغات خود را از طریق تصاویر زیبا تکامل ببخشند.

    اخیرا بازاریابان بدون نیاز داشتن به پرداخت هرگونه هزینه، به میلیون ها تصویری دسترسی دارند که در بخش آرشیو شاتر استاک  موجود است. تصاویر موجود در این سایت تحت لیسانس و امتیاز شاتر استاک برای استفاده اقتصادی در تمامی تبلیغات فیسبوک با هر طرح و قالبی می باشد. با تشکر از رابط برنامه نویسی و نرم افزاری شاتر استاک اعلام می کنیم که این تصاویر همگی قابل جستجو و قابل دسترس از داخل ابزار تهیه و تولید تبلیغات در فیسبوک می باشد.

     آپلود کردن چندین تصویر

    همچنین ایجاد چندین آگهی برای صاحبان کسب و کار به طور همزمان به تدریج آسان تر شده است. بدین شکل که در زمان ایجاد یک مجموعه آگهی برای فیسبوک ابزار جدید آپلود کردن تصویر به شما اجازه می دهد تا مجموعه تصاویری از پیج، آگهی های قبلی و همچنین آرشیو شاتر استاک انتخاب کنید. امکان آپلود کردن چندین تصویر بصورت همزمان به این معناست که دست اندرکاران تبلیغات اکنون دیگر می توانند اقدام به تهیه چندین آگهی در یک زمان بکنند (در حالیکه هر یک خود شامل چندین تصویر می شوند) و آنها را برای یک کمپین تبلیغاتی مصرف کنند و تصاویر را برای کیفیت پاسخگویی به مورد آزمون بگذارند.

    به روز رسانی شبکه های اجتماعی

    بروز رسانی هایی در رابطه با اپلیکیشن های مدیریت صفحات فیسبوک

    آخرین بروز رسانی ها در رابطه با اپلیکیشن مدیریت صفحات که تحت سیستم عامل های اندروید و آی او اس هستند شامل ویژگیهایی می شود که نسبت به بقیه بیشترین خواسته کاربران ما بوده است. علاوه بر رفع اشکالات قبلی و بروز رسانی عمکرد این اپلیکیشن ها، ویژگی های جدید به مدیران صفحات اجازه می دهد تا با استفاده از گوشی  تلفن های خود چندین تصویر را برای یک پست اپلود کنند، ادمین های کنونی را تغییر دهند و یا فردی را به عنوان ادمین جدید برای یک صفحه تحت مدیریت خود در نظر بگیرند.

    به روز رسانی شبکه های اجتماعی

    در حال حاضر ادمین ها می توانند با استفاده از سیستم عامل اندروید و اپلیکیشن تحت کارکرد آن افراد را در نظرات خود تگ (برچسب گذاری) کنند و در رابطه با دیگر خوراک های خبری و … مربوط به صفحه هم بروز بوده و از تمامی موارد مطلع باشند. با استفاده از اپلیکیشن آی او اس هم امکان ایجاد صفحات جدید و همچنین رویدادهای جدید وجود دارد.

    از اینجا می توانید آخرین نسخه اپلیکیشن اندروید را دانلود کنید.

    از اینجا می توانید اخرین نسخه اپلیکیشن آی او اس رو دانلود کنید.

    فرشید رمضانی: مشاور سئو | اینتراکتیو مارکتینگ

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 52 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید