برچسب: نکات طراحی سایت

آگوست 23
چگونه با یک طراحی ارزان قیمت وبسایت در سرمایه خودمان صرفه جویی کنیم

هر کارآفرینی به شما می گوید که در فرایند کارآفرینی هر یک پنی دارای ارزش است. شما باید بررسی کنید و مطمئن شوید که تمامی گزینه های شما تا جای ممکن از لحاظ هزینه مقرون به صرفه باشد، تا قادر به تمرکز دادن سرمایه خود تا جای ممکن بر روی هسته اصلی کسب و کار خود باشید.

آوریل 14
نه راز برای طراحی یک وبسایت حرفه ای

وبسایت شما به نوعی در حکم مامور مخفی کسب و کار شما تلقی می شود و در بین کاربران شما تصویر برند شما را می سازد. یک وبسایت خوب می تواند باعث شود تا شما در بین رقبا بهتر از بقیه بدرخشید و در طی یک بازه زمانی کوتاه منجر به ارتقاء سودآوری شما شود.

سپتامبر 28
چرا آزمودن و بهینه سازی وبسایت باید اولویت اول شما باشد؟

هر کارشناس تجزیه و تحلیلی به شما می گوید که مشاهده تغییر روندها می تواند تجربه ای تهدید کننده و البته در عین حال تحریک کننده باشد. این کار در حقیقت همانند انجام بازی شطرنج با خودتان به منظور بدست آوردن موفقیت بهتر و بالاتر نسبت به موفقیت های قبلی می باشد. به عبارتی همانند دوئل با خودتان است.

سپتامبر 24
بیست و یک پلاگین برتر وردپرس برای سال 2012

اگر از سیستم انتشار محتوای وردپرس برای وبسایت یا وبلاگ خود استفاده می کنید، مطمئنا خواهان ذخیره کردن این لیست از پلاگین ها خواهید بود. یکی از بهترین نکاتی که در رابطه با زیرساخت وردپرس مطرح می باشد، قابلیت شخصی سازی سریع و آسان آن حتی در صورت عدم بهره مند بودن از مهارت های طراحی و کدنویسی می باشد.

اکتبر 09
اهمیت تهیه طرح و نقشه اولیه برای طراحی سایت

در این زمینه دوست دارم دلایلی را با شما در میان بگذارم که چرا تهیه طرح اولیه مرحله ای مهم و اساسی از فرایند طراحی به شمار می آید.