برچسب: مطالب بازاریابی و فروش

بازاریابی فروش مارکتینگ و سئو با مطالب آموزشی

آوریل 17
چگونگی استفاده از محتوا برای فروش به مدیران فن آوری اطلاعات

آیا تاکنون این احساس به شما دست داده که مخاطب شما در حال گوش دادن به صحبت های شما نیست؟ می دانید که برقراری ارتباط از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، اما همه چیز را تاکنون آزموده اید: کتاب الکترونیک، روزنامه الکترونیک، ایمیل های که از کیفیت مناسب در نگارش برخوردار بوده اند و .... . تیم فروش شما حتی در همان روزی که وی محتوای ارسال شده توسط شما را دانلود کرده بود، برای پیگیری با وی تماس گرفته است ولی وی پیشنهاد آنها را رد کرد.

ژوئن 11
خوشحال باشید که مشتری بر سر شما فریاد می زند

پیدا کردن یک مشتری ناراضی از محصولات و خدمات شما کار سختی نیست. کسی که علیرغم نارضایتی باز هم زحمت انتقال این عدم رضایت را به خودش نمی دهد و رو در رو با شما صحبت نمی کند، باید به او سلام کنید و به احترامش بر خیزید!

ژوئن 07
آیا محصول شما برای عرضه شدن واقعاً نیاز به یک فروشگاه دارد؟

اگر در شهر و اطراف محل زندگی یا کسب و کار خود با پای پیاده قدم بزنید، به راحتی می توانید با انبوهی از مغازه های مختلف روبرو شوید که اخیرا خالی شده اند، تغییر شغل داده اند یا اینکه به فرد دیگری فروخته شده یا اجاره داده شده اند. در این رابطه اولین نکته ای که به ذهن آدم می رسد این است که دلیل آن زیاد بود هزینه ثابت نگهداری یک فروشگاه خشت و گلی است.

ژوئن 05
چرا بازار آنلاین برای زنان شاغل بهترین گزینه است

تعداد افرادی که در محیط فیسبوک با یکدیگر در ارتباط هستند تقریبا برابر با تعداد جمعیت کشور چین (1میلیارد و 350 میلیون نفر) است. همچنین با در نظر گرفتن تعداد 3 میلیارد نفری که بطور کلی در فضای آنلاین قرار دارند، به راحتی می توانیم بگوئیم که دسترسی پیدا کردن به مردم، ایجاد پایگاه مردمی و تاثیر گذاردن بر آنها از هر دوره دیگری آسان تر است.

مه 26
به خرده فروشان بابت فروش محصول خودم چقدر باید پرداخت کنم؟

من قصد فروش جواهرات دست ساز تولیدی خودم در بوتیک ها را دارم، اما دقیقا نمیدانم چقدر از سود حاصله باید به صاحب مغازه داده بشه؟ در این باره نظری دارید؟

مه 23
چرا آینده هر کسب و کار جدیدی وابسته به فروش اجتماعی است؟

تصور می کنید که شبکه های اجتماعی تنها به معنای داشتن روابط اجتماعی مجازی است، پس بهتر است دوباره فکر کنید!!!

مه 16
چهار روش برای بازاریابی رایگان کسب و کار شما

کسب و کارهای کوچک بطور کلی دارای منابع کافی جهت برون سپاری نیازهای بازاریابی خود به افراد حرفه ای و متخصص نیستند. با این وجود همواره مجموعه ای از روش های بازاریابی متنوع وجود دارد که می تواند به صاحبان کسب و کار در بدست آوردن اولین مشتری ها و چرخاندن چرخ کسب و کار آنها بدون صرف هزینه ای زیاد کمک کند.

آوریل 23
هرگز در کسب و کار خودتان این 7 عبارت را بکار نبرید

عدم توافق به شیوه های بسیار متفاوت تری از گفتن یک "نه" در نظر گرفته می شود. البته توجه هم داشته باشید که اگر در توافق به یک شخص قرار نداشته باشید، هرگز موفق به نهایی کردن فروش مورد نظر خود نمی شوید.

آوریل 07
پنج راهکار جهت موثر واقع شدن بازاریابی برای فروش در هر صنعتی

رویکرد متفاوت دو فرد حرفه ای در حوزه فروش را به صورت زیر در نظر بگیرید: جان (John) در تلاشی به منظور تنظیم قرار ملاقاتی با بزرگترین مشتریان بالقوه ای که می توانست پیدا کند دست به جستجویی آنلاین برای پیدا کردن مراجعین محتمل نمود. دان (Dan) نیز برای یافتن این مراجعین محتمل دست به جستجویی آنلاین زد، اما در این جستجو بازاری مشخص تر و هدفمند تر را در ذهن داشت.

آوریل 02
پنج خطر سیستم های تبلیغات و بازاریابی خودکار

بازاریابی و تبلیغات خودکار به ما اجازه داده اند تا در هر زمان و مکانی بصورت آنلاین به چندین میلیون نفر دسترسی داشته باشیم. بصورت دقیق تر می توانم بگویم که آنها به ما اجازه داده اند تا خریداران بالقوه واقعی را هدف قرار دهیم و در نتیجه از رویکرد های بی فکر و یکباره قدیمی که در عمل تنها موجب بد نامی حوزه بازاریابی شده اند جلوگیری کنیم. مشکل در این جا اینست که همانند هر چیز دیگری همواره نکاتی منفی هم در استفاده از این کمپین های خودکار و…

مارس 29
هشت اصطلاح بازاریابی آنلاین که باید با آنها آشنا باشید

اگر شما هم مانند دیگر صاحبان کسب و کارهای کوچک هستید، پس می توان گفت که روز خود را همواره در فراهم آوردن تجربه ای خوب نسبت به خرید از خودتان برای مشتری سپری می کنید که همواره موجب دور شدن شما از محیط و شرایط لازم برای رقابت می شود. کیفیت خدمات شما کلید دست یافتن به بازاریابی دیجیتال دهان به دهان است که امروزه موثر ترین نوع از تبلیغات شناخته می شود. این موضوع دیگر زمان آنچنانی برای شما باقی نمی گذارد تا با استفاده از آن از آخرین…

مارس 23
چگونه بدون نابود کردن کسب و کار خودمان دست به آزمون و خطا در حوزه بازاریابی بزنیم؟

اکنون دیگر بازاریابی همانند آنچه که در دوره مادربزرگ های ما مرسوم بود، نیست. از هر دوره دیگری روش های بازاریابی بیشتر و متنوع تر شده است. اما نکته احتیاطی مهمی در رابطه با تمامی این روش های بازاریابی وجود دارد. بسیاری از این روش های میانبر بازاریابی می توانند بجای رشد و گسترش کسب و کار شما بصورت عکس موجب نابودی آن شوند.