برچسب: مطالب طراحی سایت

آوریل 14
نه راز برای طراحی یک وبسایت حرفه ای

وبسایت شما به نوعی در حکم مامور مخفی کسب و کار شما تلقی می شود و در بین کاربران شما تصویر برند شما را می سازد. یک وبسایت خوب می تواند باعث شود تا شما در بین رقبا بهتر از بقیه بدرخشید و در طی یک بازه زمانی کوتاه منجر به ارتقاء سودآوری شما شود.

نوامبر 25
نکات روانشناسی نهفته در انتخاب یک نام دامین فوق العاده

انتخاب نام دامین (دامنه) یکی از مهمترین تصمیم هایی است که شما برای کسب و کار خود می گیرید. نام دامین انتخابی شده توصیف کننده کسب و کار شما بوده، به عنوان برچسبی بر آن در اجتماع به شناسایی شدن آن کمک می کند و همراه با کسب و کار شما برای مدت بسیار زیادی باقی می ماند.

اکتبر 28
شش راه برای انتخاب تصاویری که ترغیب کننده کلیک های بیشتر هستند

هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد که محتوای تصویری موجب ارتقاء کیفیت و موفقیت هرگونه از محتوای بازاریابی در سطح اینترنت و فضای مجازی می شود. خواه این محتوا یک صفحه از سایت شما، یک مطلب در وبلاگ، یک صفحه سفید یا یک کتاب الکترونیک باشد، انتخاب تصاویر می تواند موجب ایجاد تفاوت بین کلیک کردن یک فرد بر روی یک مطلب یا بطور کلی گذر کردن و نادیده گرفتن آن شود.

سپتامبر 28
چرا آزمودن و بهینه سازی وبسایت باید اولویت اول شما باشد؟

هر کارشناس تجزیه و تحلیلی به شما می گوید که مشاهده تغییر روندها می تواند تجربه ای تهدید کننده و البته در عین حال تحریک کننده باشد. این کار در حقیقت همانند انجام بازی شطرنج با خودتان به منظور بدست آوردن موفقیت بهتر و بالاتر نسبت به موفقیت های قبلی می باشد. به عبارتی همانند دوئل با خودتان است.

آگوست 17
از قرار دادن اطلاعات تماس خود بر روی سایت واهمه دارید؟

اگر یک مشتری بالقوه که قصد خرید چیزی از طریق وبسایت شما را دارد، اما در این رابطه با مسئله ای مواجه شده که باید در رابطه با آن سوالی مطرح کند، آیا امکان این وجود دارد که بتواند آدرس ایمیل شما را بر روی سایت به سرعت پیدا کند؟

آگوست 07
زمان طراحی یک وبسایت، در حق مغز ما لطف کرده و اصول اولیه آن را بدون تغییر بگذارید

در زمان طراحی یک وبسایتی که بطور مستقیم با مشتری سر و کار دارد، خلاقانه و خارج از چهارچوب اندیشیدن و ایجاد یک تجربه نو در استفاده از اینترنت بسیار وسوسه انگیز است. اما این موضوع دقیقا می تواند کم تاثیر ترین و بیگانه کننده ترین رویکردی باشد که می توانید اتخاذ کنید. دلیل؟ دلیل این ادعا چیزی جز مدل های ذهنی نمی تواند باشد.

آگوست 05
چگونه تصاویر و عکس های تاثیر گذاری را برای وبسایت خود انتخاب کنیم؟ (بخش 2)

در این مقاله، به بررسی روشهایی برای استفاده از تصاویر جهت حمایت و پشتیبانی و تقویت برند یک کسب و کار می پردازم.

جولای 09
8 راهکار برای ایجاد یک صفحه خانگی (صفحه اصلی) دلنشین تر!

شایسته است که برای اشاره به صفحه اصلی یک وبسایت از عنوان "خانه" استفاده کنیم، چرا که این کلمه بیانگر گرمی و تعلق می باشد. این دقیقا همان ذهنیتی است که شما در زمان تامین محتوا برای این صفحه از سایت خود باید از آن برخوردار باشید

ژوئن 23
چگونه تصاویر تاثیر گذار برای وبسایت خود انتخاب کنیم؟ (بخش 1)

از آنجایی که فرایند انتخاب تصویر بسیار حیاتی و مهم است، من قصد دارم تا این موضوع را در سه مطلب جداگانه بررسی کنم که هر یک شامل مجموعه ای از خط مشی ها می شود که به شما در ارزیابی و انتخاب تصاویر مناسب برای سایتتان کمک می کند.