برچسب: شبکه های اجتماعی

مطالبی از شبکه های اجتماعی و آشنایی با آنها

آوریل 21
هفت یار و یاور مقتدر سئو برای بهبود استراتژی های بازاریابی شما

زمانی که برای اولین بار به سراغ سئو می روید، ممکن است با احساسی از ترس مواجه شوید. اطلاعات لازم را از کجا باید بدست بیاورید؟ برای بهبود استراتژی های بازاریابی از چه ابزاری باید استفاده کنید؟ به توصیه کدام کارشناسان گوش دهید؟

آوریل 12
10 قانون طلایی ویدئو مارکتینگ

در ساخت ویدئومارکتینگ ، باید بسیار حرفه ای عمل کرد چرا که هزینه ساخت آن نسبتا" ارزان است و این هزینه یکبار پرداخت میشود ولی یک ویدئو مارکتینگ خوب میتواند سالها مورد استفاده قرار بگیرد

آوریل 15
کسب و کار تازه ای به راه انداخته اید؟ درمسیر برندینگ گام بردارید.

نمیدانم مفهوم برند از نظر شما دقیقا میتواند چه چیزی باشد ؟ خوب قطعا تعریف های مختلفی از برند را همه شنیده ایم ، ولی وقتی که خودم یک کسب و کار کوچیک ولی جدید راه اندازی کردم مجبور شدم یک تعریف جداگانه از برند برای خودم درست کنم

فوریه 13
شبکه های اجتماعی مان را چگونه انتخاب و مدیریت کنیم ؟

به هیچ عنوان نمیتوان منکر نقش شبکه های اجتماعی در رشد کسب و کار، فروش و برندینگ شد. ولی این امر در کنار مقرون به صرفه بودن، نکات کلیدی و حساسی هم دارد که رعایت آنها به خصوص برای برندینگ و فعالیت های دراز مدت، بسیار حیاتی و ضروری است.

سپتامبر 19
ده پیش بینی برتر در رابطه با رسانه های اجتماعی

از اینکه می بینم رسانه های اجتماعی ما را در ماههای آینده به کجا رهنمون می سازد، بسیار هیجان زده هستم. من فکر میکنم برای ما شگفتی هایی در پی خواهد بود که در حال حاضر امکان پیش بینی کردن آنها را نداریم

سپتامبر 08
10 نکته برندینگ برای استفاده در اینستاگرام

در این تحقیق بصورت کوتاه اشاره شده است، از آنجایی که کاربران در جستجوی محتوا هستند و این محتوا جدید را از طریق دیگر کاربرانی پیدا می کنند که در حال حاضر فعالیتی در این شبکه ندارند، برندها باید تامین محتوای خود در این شبکه را بگونه ای برنامه ریزی کنند تا فعالیت دیگر کاربران قدیمی تر را نیز ترغیب کند.

آگوست 31
چگونه از رسانه های اجتماعی برای افزایش فروش در محیط فروشگاهی استفاده کنیم؟

بر اساس مطالعات انجام شده توسط شرکت تحقیقاتی ویژن کریتیکال، 41 درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید کالا ها در محیط فروشگاه اقدام به بررسی و تحقیق در مورد آنها بصورت آنلاین می کنند، در حالیکه تنها 26 درصد از مشتریان بصورت آنلاین اقدام به خرید خود می کنند

آگوست 30
سه سوال، یک پاسخ – چگونه فروش را از طریق رسانه های اجتماعی افزایش دهیم

دورنمای رسانه های اجتماعی تکامل یافته است. صحبتها و گفت و شنودهایی که در آنها در جریان است تبدیل به مبادلات مختلف شده است. کسب و کارها برای اینکه در عین حفظ روابط خود با مراجعه کنندگان فعلی روابط و گفتگوهایی را با مراجعه کنندگان بالقوه خود نیز آغاز کنند نیاز به استراتژیی دارند که بصورت دقیق تنظیم شده باشد.

مه 30
چهار باید و نباید برای کسب و کارهای فعال در شبکه های اجتماعی

به عنوان یک مالک کسب و کار به خوبی از اهمیت شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط بین کسب و کار خودتان و مشتریان اطلاع دارید. هر گاه که مشتریان در پی یافتن محصول یا خدمت جدیدی هستند، جستجوی خود را از شبکه های اجتماعی شروع می کنند، نه تنها برای کسب اطلاع در مورد برند شما، بلکه برای اینکه از نظر دیگر مصرف کننده گان در مورد برند و محصول شما مطلع شوند.

مه 04
بازاریابان چه سوالهایی در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی دارند؟ – بخش دوم و پایانی

هر آنچه که بازاریابان می خواهند در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی بدانند، اما از پرسیدن آن می ترسند!

مه 02
بازاریابان چه سوالهایی در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی دارند؟ – بخش اول

هر آنچه که بازاریابان می خواهند در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی بدانند، اما از پرسیدن آن می ترسند!

مارس 14
چگونه بودجه مناسب برای بازاریابی شرکت خود را تعیین کنید؟

در حالیکه که صنعت بازاریابی، صنعتی مملوء از ایده ها و استراتژی های مختلف است، سردرگم شدن در بین تمامی کارها و مواردی که به منظور کمک کردن به رشد شرکت خود باید انجام دهید بسیار ساده و مسئله ای عادی است. در نهایت، همه چیز به طرح ریزی و بودجه بندی می رسد. بنابراین اجازه دهید این پرده مخملی را از روی مقوله قیمت گذاری برداریم و ببینیم قیمت گذاری در حقیقت چیست و در واقع ما برای هزینه کرد بودجه خود چه انتظاراتی باید داشته باشیم.