برچسب: بازاریابی در شبکه های اجتماعی

مه 23
من از کدام بستر شبکه های اجتماعی باید استفاده کنم؟ بخش اول

موضوع اصلی خیلی بیشتر از تنها ایجاد یک حساب کاربری پینترست یا فیسبوک و سپس انتظار سرازیر شدن موفقیت می باشد. در حقیقت شما در ابتدا باید متوجه شوید که کدام زیرساخت برای برند شما مناسب تر است

سپتامبر 20
بروز رسانی های مهم برای کسب و کارهای کوچک

در این مطلب به یادآوری نکاتی پرداخته ام که برای کسب و کارهای کوچک توانایی های بیشتری را برای تهیه تصاویر تبلیغاتی و مدیریت پیج ها از طریق موبایل، فراهم آوردن آسودگی بیشتر برای تهیه و آزمودن تصاویر بصری جذاب و البته مدیریت صفحات در حالی که در ضمن طی کردن مسیری معین هستید به ارمغان می آورد.

سپتامبر 19
ده پیش بینی برتر در رابطه با رسانه های اجتماعی

از اینکه می بینم رسانه های اجتماعی ما را در ماههای آینده به کجا رهنمون می سازد، بسیار هیجان زده هستم. من فکر میکنم برای ما شگفتی هایی در پی خواهد بود که در حال حاضر امکان پیش بینی کردن آنها را نداریم

سپتامبر 11
مدیریت بازاریابی در رسانه های اجتماعی در دوره بحران

چه تصمیم گرفتید که یک پیام صمیمانه خطاب به دنبال کنندگان رسانه اجتماعی مربوط به کسب و کار خود ارسال کنید یا اینکه آن هفته را با سکوتی غیر منتظره سپری کنید، حتما دچار این دو دلی شده اید که چگونه از میان این تراژدی به سلامت عبور کنم؟

ژوئن 05
چرا بازار آنلاین برای زنان شاغل بهترین گزینه است

تعداد افرادی که در محیط فیسبوک با یکدیگر در ارتباط هستند تقریبا برابر با تعداد جمعیت کشور چین (1میلیارد و 350 میلیون نفر) است. همچنین با در نظر گرفتن تعداد 3 میلیارد نفری که بطور کلی در فضای آنلاین قرار دارند، به راحتی می توانیم بگوئیم که دسترسی پیدا کردن به مردم، ایجاد پایگاه مردمی و تاثیر گذاردن بر آنها از هر دوره دیگری آسان تر است.

مه 30
چهار باید و نباید برای کسب و کارهای فعال در شبکه های اجتماعی

به عنوان یک مالک کسب و کار به خوبی از اهمیت شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای ایجاد ارتباط بین کسب و کار خودتان و مشتریان اطلاع دارید. هر گاه که مشتریان در پی یافتن محصول یا خدمت جدیدی هستند، جستجوی خود را از شبکه های اجتماعی شروع می کنند، نه تنها برای کسب اطلاع در مورد برند شما، بلکه برای اینکه از نظر دیگر مصرف کننده گان در مورد برند و محصول شما مطلع شوند.

مه 23
چرا آینده هر کسب و کار جدیدی وابسته به فروش اجتماعی است؟

تصور می کنید که شبکه های اجتماعی تنها به معنای داشتن روابط اجتماعی مجازی است، پس بهتر است دوباره فکر کنید!!!

مه 04
بازاریابان چه سوالهایی در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی دارند؟ – بخش دوم و پایانی

هر آنچه که بازاریابان می خواهند در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی بدانند، اما از پرسیدن آن می ترسند!

مه 02
بازاریابان چه سوالهایی در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی دارند؟ – بخش اول

هر آنچه که بازاریابان می خواهند در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی بدانند، اما از پرسیدن آن می ترسند!

آوریل 19
پنجاه روش آسان و موثر برای بدست آوردن لایک بیشتر در فیسبوک – بخش دوم و پایانی

اگر در تلاش جهت یافتن راه هایی برای رشد و توسعه صفحه خود در فیسبوک هستید، از شما می خواهم که به خواندن بقیه این متن در ادامه از بخش اول ادامه دهید. این مطلب شما را با ۵۰ روش سریع و آسان برای آغاز دریافت تعداد لایک های بیشتر در فیسبوک آشنا می سازد.

آوریل 17
پنجاه روش آسان و موثر برای بدست آوردن لایک بیشتر در فیسبوک – بخش اول

اگر در تلاش جهت یافتن راه هایی برای رشد و توسعه صفحه خود در فیسبوک هستید، از شما می خواهم که به خواندن بقیه این متن ادامه دهید. این مطلب شما را با 50 روش سریع و آسان برای آغاز دریافت تعداد لایک های بیشتر در فیسبوک آشنا می سازد.