پنجاه روش آسان و موثر برای بدست آوردن لایک بیشتر در فیسبوک – بخش دوم و پایانی

  • اگر در تلاش جهت یافتن راه هایی برای رشد و توسعه صفحه خود در فیسبوک هستید، از شما می خواهم که به خواندن بقیه این متن در ادامه از بخش اول ادامه دهید. این مطلب شما را با ۵۰ روش سریع و آسان برای آغاز دریافت تعداد لایک های بیشتر در فیسبوک آشنا می سازد.

    پس اجازه دهید شروع کنیم . . .

    26- استفاده از آدرس به عنوان امضاء: از آدرس صفحه فیسبوک خود در امضای پایان ایمیل های ارسالی خودتان استفاده کنید.

    27- استفاده از آدرس به عنوان امضاء: در بخش معرفی در پایان محتوای منتشر شده خود به عنوان نویسنده مهمان در سایت ها و یا وبلاگ های دیگران آدرس صفحه فیسبوک خود را درج کنید.

    28- راه اندازی کمپین تبلیغاتی: یک کمپین تبلیغاتی فیسبوک راه اندازی کنید و بدست آوردن لایک بیشتر برای صفحه فیسبوک خودتان را هدف این کمپین قرار دهید.

    29- خود را به عنوان یک انسان معرفی کنید: اجازه دهید مخاطبین شما بخوبی بدانند و متوجه شوند که در پشت فرایند کار و فعالیت شما یک انسان یا مجموعه انسانی مشغول به کار و فعالیت می باشد و همه چیز وابسته به مجموعه ای از ماشین آلات نیست.

    30- بر انتشار محتوایی تمرکز داشته باشید که تنها جنبه تبلیغات و ترفیع کار و فعالیت شما را نداشته باشد: بخش عمده محتوای شما باید کاربردی و مفید، سرگرم کننده یا الهام بخش باشد، چرا که این نوعی از محتوا است که مخاطبین شما همواره آن را با ارزش دانسته و اقدام به اشتراک گذاری آن می کنند.

    لایک بیشتر در فیسبوک
    پنجاه روش آسان و موثر برای بدست آوردن لایک بیشتر در فیسبوک – بخش دوم و پایانی

    31- دیگر صفحات موجود در مجموعه بازار تخصصی خود را دنبال کنید و ببینید که آنها چگونه اقدام به جذب مخاطب جدید برای خود می کنند: بخش اطلاعات آماری فیسبوک (Facebook insights) به شما اجازه می دهد که دیگر صفحات مشابه به صفحه خود را دنبال کنید. برای این کار به راحتی می توانید به بخش صفحات مورد نظر برای دنبال کردن (Pages to watch) بروید و صفحات رقبای خود را در آنجا اضافه کنید. توجه کنید که کدام یک از آنها با سرعت بالاتری در حال رشد کردن می باشد و استراتژی های بکار برده شده توسط آنها را برای صفحه خود هم بکار بگیرید.

    32- از تصاویر جذاب و چشم گیر برای پروفایل و پس زمینه صفحه خود استفاده کنید: استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و حرفه ای که نشان دهنده کیفیت و عمق برند شما می باشد شانس لایک شدن صفحه شما توسط یک کاربر اتفاقی و برنامه ریزی نشده را به مراتب افزایش می دهد.

    33- دعوت از لیست ایمیل ها: افراد حاضر در لیست ارسال ایمیل های خود را به لایک کردن صفحه خود دعوت کنید.

    34- معرفی صفحه خودتان در پروفایل شخصی: در بخش “درباره” از پروفایل شخصی خودتان اشاره ای به صفحه فیسبوک خود داشته باشید و آن را به عنوان محل کار خود مشخص کنید.

    35- اینفوگرافیک های دست اول تهیه کنید و برای اولین بار بر روی صفحه خودتان به اشتراک بگذارید: از ابزار Piktochart برای تهیه اینفوگرافیک های خلاقانه و سپس اشتراک گذاری آنها استفاده کنید.

    36- اتصال حساب های اجتماعی خود به یکدیگر: حساب توئیتر خود را به حساب فیسبوک خود متصل کنید.

    37- افزرودن امکان درج نظرات فیسبوک در وبسایت: با استفاده از ابزاری شبیه Comments امکان درج نظر بر روی وبلاگ یا سایت خود از طریق حساب کاربری فیسبوک دنبال کنندگان خود را فراهم بیاورید.

    38- اتصال حساب های اجتماعی خود به یکدیگر: از پروفایل لینکداین خود به صفحه فیسبوک خودتان لینک بدهید.

    39- معرفی در صفحه تشکراز خرید: در صفحه تشکر از بابت خرید از شما بر روی سایت خودتان از یک ترغیب کننده مناسب برای لایک کردن صفحه فیسبوک خود استفاده کنید.

    40- تگ کردن دوستان و طرفداران: دوستان و طرفداران خود را در محتوای منتشر شده بر روی صفحه خود تگ Tag کنید، زمانی که از آنها نام می برید، احتمال اشتراک گذاری محتوای شما توسط آنها بیشتر می شود.

    41- لایک کردن صفحه به عنوان شرطی برای بهره مندی از خدمات رایگان: لایک کردن صفحه فیسبوک خودتان را به عنوان یک باید برای شرکت کردن در وبینار رایگان بعدی خود مطرح کنید.

    42- تبلیغ صفحه فیسبوک خودتان: با استفاده بخش “boost” صفحه فیسبوک خود اقدام به ترفیع یکی از چندین محتوای منتشر شده در صفحه خود بکنید و در این فرایند هدف از ترفیع را افرادی که صفحه شما را لایک کرده و دوستان آنها قرار دهید “People who like your Page and their friends” یا افرادی که خودتان به منظور مخاطب قرار گرفتن انتخاب می کنید “People you choose through targeting”.

    لایک بیشتر در فیسبوک
    پنجاه روش آسان و موثر برای بدست آوردن لایک بیشتر در فیسبوک – بخش دوم و پایانی

    43- تهیه آدرس شخصی برای صفحه فیسبوک خودتان: اگر تاکنون آدرس شخصی برای صفحه خود انتخاب نکرده اید، توجه کنید که حتما نام کسب و کار شما یا نامی که کاربران برای دسترسی پیدا کردن به شما مورد جستجو قرار می دهند را در آدرس شخصی مورد استفاده برای صفحه خود مورد استفاده قرار دهید.

    44- معرفی در تبلیغات محیطی: در وسایل و ابزار تبلیغاتی مانند بروشور و کاتالوگ هایی که در نمایشگاه ها یا کنفرانس و محیط های غیر آنلاین توزیع می شود، اقدام به معرفی و تبلیغ صفحه فیسبوک خود بکنید.

    45- معرفی در محتوای شخصی: گاه گاهی اقدام به تگ کردن صفحه فیسبوک خود در محتوای شخصی منتشر شده بر روی پروفایل شخصی خودتان بکنید.

    46- استفاده از کدهای QR: بر روی کارت ویزیت خود از یک کد QR که هدایت کننده افراد به صفحه فیسبوک شما می باشد استفاده بکنید.

    47- جذب مخاطب ارگانیک: ببیشتر از تعداد لایک ها، بر ایجاد یک مجموعه از مخاطبین تمرکز داشته باشید، با گذشت زمان تعداد لایک های صفحه شما بیشتر و بیشتر می شود.

    48- اقدام به اشتراک گذاری فایل های ویدئویی با مخاطبین و طرفداران خودتان بکنید: ویدئو ها بطور کلی از شانس بالایی برای اشتراک گذاری شدن برخوردار بوده و تاکنون هرگز از موقعیت بالاتری نسبت به حالا برخوردار نبوده اند.

    49- استفاده از تصویر پس زمینه مناسب: یک عکس پس زمینه خنده دار طراحی کنید که کاربر بازدید کننده با دیدن آن ترغیب به لایک کردن صفحه شما بکند.

    50- در پایان . . . توجه کنید: که محتوای تولید شما حتما برای مجموعه مخاطبینی که انتخاب کرده اید مناسب باشد، اگر تمامی 49 استراتژی مطرح شده در بالا به درستی بکار ببرید، اما باز هم محتوای مناسبی که مخاطبین شما خواهان آن باشند و آن را دوست داشته باشند به کار نبرید، باز هیچ نتیجه ای نمی گیرید و تلاش های شما بی اثر می شود.

    بهترین راهکارهای شما برای بدست آوردن تعداد لایک های بیشتر چیست؟ این موارد را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

    نویسنده: کیم گارست – ۲۴ فروردین ۱۳۹۴

    فرشید رمضانی: مشاور سئو | اینتراکتیو مارکتینگ

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 105 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید