در سئو برخی از محدودیتها را رعایت کنید

  • رباتهای  موتورهای جستجوگر ، در خواندن برخی از آیتم ها و ویژگیهای سایت شما ، محدودیتهایی دارند . سعی میکنم به برخی از مهمترینهای آنها اشاره کنم . برای داشتن یک سایت سئو سازی شده صد در صد ، باید ریزترین نکات را رعایت کنید هرچند که بسیاری از آنها آنچنان حائز اهمیت نیستند ، ولی گاهی رعایت آنها باعث بهتر ایندکس شدن سایت در گوگل و یاهو و دیگر موتورهای جستجو گر شده و باعث میشود از رقبا پیشی بگیرید .

    1 – تایتل ( عنوان ) صفحه شما نه باید خیلی کوتاه باشد و نه خیلی طولانی . بهترین مقدار آن 10 تا 70 حرف میباشد ( با احتساب فاصله ها )

    در سئو برخی از محدودیتها

    2 – دسکریپشن ( توضیحات ) هر صفحه بهتر است بین 70 تا 160 حرف باشد . تلاش کنید در جملات کوتاه ، محتوای صفحه را به اطلاع خواننده برسانید . این توضیحات در زیر لینک شما در موتورهای جستجو دیده میشود .

    3 – به هیچ عنوان در هیچ پیجی ، بیش از 200 لینک نداشته باشید ، این باعث کاهش رتبه شما میشود . حداکثر لینک مجاز 150 تا توصیه میشود که در برخی از موتورها تا 200 تا هم مشکلی ندارد .

    4 – تاریخ ثبت و قدمت دامین شما برای گوگل و دیگر سایتها اهمیت داشته و نشان از حرفه ای بودن و سابقه شما دارد .

    5 – مدت زمانی که از اعتبار دامین شما نیز باقی مانده است اعتبار ویژه ای دارد و بیانگر اهداف دراز مدت شماست … حداقل تاریخ انقضای دامین خود را نگذارید از دو سال کمتر شود . سه یا پنج سال گزینه های بسیار بهتری هستند .

    6 – طول دامین شما بهتر است کمتر از 12 حرف باشد ( هرچه کمتر ، بهتر ) . تا آنجا که ممکن است از علائم مانند – در آن استفاده نکنید . حداکثر طول دامین 17 حرف توصیه میشود که در بدترین شرایط به آن تن دهید .

    7 – تا آنجایی که متن ، آزاردهنده نباشد و کاربر را خسته نکند ، تلاش کنید هر مقاله شما بیش از سیصد کلمه داشته باشد .

    8 – از کلمات کلیدی در نوشته خود با چگالی 2 الی 3 درصد استفاده کنید .( با جستجوی چگالی در سایت من میتوانید اطلاعات کاملتری را بیابید )

    9 – حداکثر حجم صفحه ، باید کمتر از 320 کیلوبایت باشد .

    و چند نکته کوچک و حائز اهمیت دیگر :

    – داشتن پروفایل توییتر و فیس بوک ( به خصوص توییتر ) که به پیج شما متصل باشد و لینک داشته باشد به اعتبار شما کمک میکند

    – تنظیم بودن سایت برای مشاهده در موبایل یک امتیاز است . – وجود فایلهای روبوتس ( Robots.txt )  و سایت مپ اهمیت دارد – وجود آدرس ایمیل و تلفن در پیج یک مزیت محسوب میشود . – قرارداشتن کد آمارگیر گوگل در پیجتان ، یک مزیت تلقی میشود .

    تلاش کردم با لینک دادن به برخی از کلمات ، اطلاعات بیشتری درباره آن واژه در اختیارتان قرار دهم با اینحال  برای بسیاری از واژه ها  با جستجوی در سایت ، میتوانید  اطلاعات کاملتری بدست آورید .

    پیروز و سربلند باشید

    فرشید رمضانی : مشاورو متخصص سئو و کارشناس تبلیغات

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 14 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید