سئوی سایت و اهمیت آن در کسب و کار

  • در این مطلب تلاش میکنم اهمیت سئوی سایت را از جهات مختلف بررسی کنم .

    seo site farshid ramezani

    سئوی سایت و طعم خوش حضور

    سئوی سایت امکان دیده شدن و حضور در بین مشتریان را به شما میدهد . به مانند زیر پله ای در طبقات زیرین یک پاساژ که هیچ مشتری گذری ندارد ولی به مرور تلاش میکند که خود را به فروشگاهی در یک خیابان اصلی تبدیل کند . سئوی سایت شما ، مشتریان گذری و کسانی که قبلا شما را نمیشناختند را به درب فروشگاه شما میاورد .

    seo site farshid ramezani

    سئوی سایت و لذت جذب اعتبار

    سایتی که در نتایج و صفحات اول گوگل میاید ، ناخودآگاه یک حس اعتبار و اعتماد به مخاطب میدهد و جستجو کننده احساس میکند با سایت و فروشگاه مناسب تر و قدیمی نری مواجه هست . طبیعتا این حس خوب نیز به شما منتقل میشود و همیشه تلاش میکنید خدمات بهتری ارائه دهید تا به اعتبارتان لطمه ای وارد نشود .

    seo site farshid ramezani

    سئوی سایت در مسیر برندینگ

    پس از مدتی که در نتایج بهتر موتورهای جستجو قرار میگیرید و به مرور مشتریان گذری شما به مشتریان وفادار تبدیل میشوند ، برند شما در ذهن مخاطب بیشتر رسوب میکند و شما به تدریج متوجه میشوید که کاربران بیشتری مستقیما وارد سایت شما میشوند و دیگر نیازی به جستجو ندارند . سئوی سایت تا حد زیادی در شناخته شدن برند شما نقش دارد و شما را در مسیر برندینگ قرار میدهد .

    سئوی سایت و وجود در بازار مربوطه

    قطعا فروشگاه پوشاکی  که در راسته پوشاک فروشان و بازار مخصوص آنها وجود دارد فروش بسیار بالاتری دارد چرا که اکثر رهگذرانی که در آنجا حضور دارند آمده اند تا پوشاکی تهیه کنند . مانند راسته طلافروشان ، بورس لوازم خانگی و …. وقتی جستجویی در اینترنت انجام میگیرد درواقع کاربر به دنبال راسته ارائه دهندگان خدمات مورد نیاز خودش هست … حضور در این راسته و بازار ، در فروش شما بسیار موثر است .

    سئوی سایت و کاهش هزینه ها

    با افزایش بینندگان و کاربرانی که از طریقه موتورهای جستجو و بخصوص گوگل وارد سایت شما میشوند ، شما میتوانید به مرور هزینه های تبلیغاتی را کاهش دهید . مگر نه اینکه همه تبلیغات شما در راستای جذب بیننده و شناخته شدن برندتان است ؟ خوب بخشی از آن را به موتورهای جستجو بسپارید و ورود قسمتی از کاربران به سایت را به گوگل بسپارید . به عنوان یک مثال ساده  اگر با تبلیغات کلیکی برای ورود هر کاربر مثلا 200 تومان بپردازید و با سئوی سایت روزانه 100 نفر به بازدید کنندگان هدفمند خود اضافه کنید ، در واقع روزی 20 هزار تومان یا به عبارتی ماهیانه 600 هزار تومان در تبلیغات صرفه جویی کرده اید .

    سئوی سایت

    سئوی سایت ، به شرط استمرار . موفقیت به شرط چاقو

    هیچوقت فکر نکنید سایتتان را سئو کردید و تمام شد . بهینه سازی سایت شما تا وقتی در اینترنت حضور دارید و مطالب جدید اضافه میکنید و سایت های رقیب وجود دارند ، تمام نخواهد شد . سئو و گوگل ، تضمینی ترین شیوه حضور در اینترنت و موفقیت در کسب و کار است . تا زمانی که در نتایج اولیه گوگل هستید ، یعنی در تیر رس مشتری و مخاطب هستید و همواره دیده میشوید .
    همواره بهینه سازی را در اولویت های کسب و کار و سایت خود قرار دهید و مطمئن باشید هزینه و زمانی که صرف آن میکنید به هیچ عنوان از بین نمیرود . در یک جمله با سئوی سایت ، حضور خود را اعلام کنید و به اعتبار خود بیافزایید ، هزینه های خود را کاهش داده و میزان فروش خود را بالاتر ببرید و موفقیت را به شرط چاقو در آغوش بگیرید .

    فرشید رمضانی | مشاور سئو | اینتراکتیو مارکتینگ و تبلیغات

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 279 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

    • قیمت طلا
      جولای 1, 2016 در 1:42 ب.ظ

      بسیار کاربردی و اصولی فرمودید .

    • قیمت طلا
      جولای 24, 2016 در 10:27 ق.ظ

      سلام جناب رمضانی
      مطلب بسیار کاربردی و مفیدی بود . ما هم برای این کار به صورت حرفه ای داریم عمل میکنیم

      • فرشید رمضانی
        آگوست 6, 2016 در 4:07 ب.ظ

        سلام و عرض ادب.
        براتون آرزوی موفقیت دارم و ممنونم که همراهی میفرمایید .

    • فروشگاه آنلاین فرش
      ژانویه 16, 2017 در 5:56 ب.ظ

      بسیار مفید بود ممنون

    یک نظر اضافه کنید