چگونه حتی بدون یک سنت هزینه از صفر به 380000 دنبال کننده در شبکه توئیتر دست پیدا کردم

  • همچنان که شبکه های اجتماعی بیشتر و بیشتر در زندگی روزانه ما رسوخ می کنند، مطرح شدن در این شبکه ها برای کسب و کارها از اهمیت بیشتری برخوردار می شود و از آنجائیکه توئیتر ایجاد کننده فضایی برای اشتراک گذاری اخبار، تعامل با مشتریان وفادار و جذب مشتریان جدید می باشد، گزینه مناسب و مهم برای شرکت های مختلف است.

    افزایش فالوئر در توییتر

    در حالیکه برخی همیشه دنبال راه حل هایی سریع و آسان مانند خریدن دنبال کننده (کاری که هرگز اقدام به آن نکردم) هستند؛ هیچ وقت نتوانستم نکته ای سازنده در مورد این روشها پیدا کنم. ممکن است در کوتاه مدت این روشها برای شما جوابگو باشند، اما هرگز تعاملی را که دنبال کنندگان ارگانیک برای شما ایجاد می کنند، به وجود نمی آورند.

    افزایش فالوئر در توییتر
    افزایش فالوئر در توییتر

    زمانی که در سال 2009 برای اولین به نهضت شبکه های اجتماعی پیوستم، برای 6 ماه نخست تنها یک نظاره گر بودم. اما با ادامه دادن روشهای بدست آوردن دنبال کنندگان ارگانیک بطور روزانه، حساب کاربری من رشد کرده و گسترده تر از پیش شد. اکنون با بیش از 380000 دنبال کننده، اغلب مردم از من در مورد مشاوره یا راهکاری برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان خود هستند.

    در اینجا برای شما روشهایی را ارائه کرده ام که با استفاده از آنها می توانید تعداد دنبال کنندگان خود را بیش از پیش افزایش دهید، که البته از آنها در دیگر شبکه های اجتماعی نیز برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان خود می توانید استفاده کنید.

    محبت ها را پاسخگو باشید.

    افرادی را که اقدام به باز نشر توئیت ها یا پیسندیدن آنها می کند را دنبال کنید، خصوصا به افرادی توجه داشته باشید که زمانی را صرف کرده، مقالات نوشته شده توسط شما را می خوانند و در زیر آنها اقدام به درج نظر می کنند. هر قدر شما این کار را انجام دهید، باعث می شود تا دنبال کنندگان شما بیش از پیش به صفحه شما بازگردند و برای شما نیز از طریق درج کامنت، پسندیدن و باز نشر مطالب اقدام به مقابله به مثل بکنند. توجه داشته باشید که انجام چنین کاری در تمامی شبکه های اجتماعی شما قابل اجرا می باشد.

    همیشه فعال باشید.

    همیشه اقدام به دنبال کردن افراد جدید بکنید. حتی اگر زمان اندکی برای فعالیت در سطح این شبکه ها در اختیار دارید، بطور روزانه آن را بین شبکه های مختلف تقسیم کنید. من اغلب این کار را با استفاده از تلفن و در فرجه های زمانی انجام می دهم که در انتظار رسیدن کسی هستم.

    شبکه خود را گسترش دهید.

    مردم همیشه می گویند که کیفیت بر کمیت برتری دارد؟ درست است، با این وجود من باز هم تاکید بر حداکثر کردن میزان دسترسی شما به تعداد افراد بیشتر دارم. شما باید به گسترده تر کردن شبکه نفوذ خود ادامه دهید – – خواه بصورت آنلاین باشد یا بصورت آفلاین. من حتی موفق شده ام برخی از دنبال کنندگان خودم در دنیای مجازی را بصورت حقیقی و در دفتر کار خودم ملاقات بکنم.

    باز نشر کردن توئیت ها را تبدیل به یک عادت بکنید.

    با وجود اینکه من تعداد بسیار زیادی دنبال کننده دارم که باید همواره بر آنها تمرکز داشته و پاسخگو باشم، هر روز سعی میکنم تا حداقل محتوای یکی از دنبال کنندگان خودم را به اشتراک بگذارم. این کارها گاهی اوقات باعث می شود تا یک دنبال کننده را تا ابد از آن خود کنید. این روش نیز قابلیت اجرا کردن در سطح تمامی دیگر شبکه های شما را دارا می باشد. من خودم به شخصه عاشق اینستاگرام هستم، من یک ماه را صرف تمرکز بر دنبال کردن در این شبکه کردم که خود باعث شد در این زمان اندک حضوری گسترده در این شبکه داشته باشم و تعداد دنبال کننده گان بسیاری را برای خودم بدست بیاورم. این بدان معنا است که شما باید بصورت روزانه اقدام به سرمایه گذاری از زمان خود در این شبکه برای افرایش تعداد دنبال کنندگان خود بکنید و این روش را همیشه ادامه دهید.

    توجه داشته باشید. همیشه بر آنهایی که مطالب شما یا وبلاگتان را بطور مکرر به اشتراک می گذارند، تمرکز و توجه ویژه داشته باشید. سعی کنید در آینده بر حسب فرصتی که به دست می آورید از پستهای وی به اشتراک گذاشته و حتما بپسندید. به نظر شما این رفتار چگونه بر میزان دنبال شدن شما تاثیر می گذارد؟ هر قدر که افراد بیشتری ببینند که شما قدردان کارهای آنها هستید، آنها بیشتر تلاش می کنند تا در هر زمانی که آنلاین می شوند به مطالب شما توجه کنند و آنها را باز نشر کنند. هر قدر مطالب شما در دیگر صفحات توئیتر بیشتر دیده شود، احتمال اینکه تعداد دنبال کننده گان ارگانیک بیشتری پیدا کنید بیشتر می شود.

    همیشه بصورت متمرکز عمل کنید.

    مطالب مرتبط و با کیفیت بالا ارسال کنید. اغلب دنبال کنندگان شما اقدام به بازدید از صفحه توئیتر شما در بازه های زمانی مختلف می کنند تا از مطالبی که نشر کرده اید و از نظر آنها باز مانده با خبر شوند و یا احیانا آنها را باز نشر کنند. زمانی که بازدید کننده شما با مطالب مرتبط و مورد علاقه خود مواجه می شود و آنها را بازنشر می کند، در عمل موجب دیده شدن بیشتر شما و برندینگ بیشتر برای شما شده است.

    مهارت های خود را به نمایش بگذارید.

    توئیتر فضای فوق العاده ای برای نشان دادن و معرفی مهارتهای شماست، خصوصا مهارتهای نگارش و عکاسی. اگر شما نویسنده ای با اطلاعات وسیع و مرتبط هستید، آنها را در توئیتر درج کنید. این موضوع در رابطه با تصاویر هم صدق می کند. مردم اقدام به اشتراک گذاری مقالات و تصاویر شما می کند و همین موضوع باعث می شود تا شما بیشتر در دیدرس دیگران قرار بگیرید.

    تاثیر گذاران را پیدا کنید.

    با دیگر رهبران فکری و … در صنعت و کسب و کار خود ارتباط برقرار کنید و به آنها در مطالب خود اشاره کنید. آنها از این کار خوشحال شده و مطالب شما را برای خوانندگان خود به اشتراک می گذارند و این کار علاوه بر دنبال کنندگان جدید خوانندگان شما را هم افزایش می دهد.

    به کار خود تنوع ببخشید.

    تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید، با این نکته آخر، سعی کنید این نکات ارائه شده را در هر یک از دیگر شبکه های مجازی که در آنها فعالیت دارید نیز به کار بگیرید و اقدام به توسعه شبکه دنبال کنندگان خود بکنید. تکنولوژی با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر است و اینکه همواره همراه با این تغییرات گام بردارید و از آنها اطلاع داشته باشید، استراتژی بسیار هوشمندانه ای برای موفقیت کسب و کار شما می باشد.

    امیدوارم که این نکات به شما در رشد برندتان کمک شایان توجهی بکند. همیشه به خاطر داشته باشید که هر قدر بیشتر بکارید، بیشتر برداشت خواهید کرد. تمرکز یک ساعته در طی روز بر این موارد موجب رشد چشمگیر در تعداد طرفداران و دنبال کنندگان شما می شود. لطفا در رابطه با این مطلب برای من، نظرات، پیشنهادات و یا سوالات خود را مطرح کنید.

    نویسنده: آن تران – 1 اردیبهشت 1393

    مشاور سئو | فرشید رمضانی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 38 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید