از قرار دادن اطلاعات تماس خود بر روی سایت واهمه دارید؟

  • اگر یک مشتری بالقوه که قصد خرید چیزی از طریق وبسایت شما را دارد، اما در این رابطه با مسئله ای مواجه شده که باید در رابطه با آن سوالی مطرح کند، آیا امکان این وجود دارد که بتواند آدرس ایمیل شما را بر روی سایت به سرعت پیدا کند؟

     اطلاعات تماس خود بر روی سایت

    آیا خبرنگاری که بطور اتفاقی وارد سایت شما شده، و خواهان انجام دادن مصاحبه ای کوتاه با شما در رابطه با یک ضرب الاجل تعیین شده از سوی شماست، می تواند در طی حداکثر 15 ثانیه شماره تماسی از شما پیدا کند؟ یا اینکه مراجعین و بازدید کنندگان شما مجبور به پر کردن یکی از آن فرمهای اعصاب خرد کن “تماس با ما” هستند؟

    اگر کسی بخواهد چکی را برای شما ارسال کند، به راحتی می تواند آدرس پستی شما را پیدا کند؟

    برخی از صاحبان کسب و کار، خصوصا آن دسته از صاحبان کسب و کار که از داخل منزل خود مشغول به کار و فعالیت هستند، به دلیل مجبور ساختن مردم به جستجوی آدرس و روش تماس با خود فروش هایی را از دست می دهند – – یا به دلیل اینکه اصلا چنین چیزی را فراهم نیاورده اند. اینکه بدانید در سایت خود کدام یک از این موارد را باید قرار دهید، ایجاد تعامل و داد و ستد با خودتان را برای آنها ساده می کنید. هر قدر میزان اطلاعات بیشتری را بتوانید فراهم کنید، احساس امنیت بیشتری به مشتریان خود می دهید، چرا که اگر مشکلی در ارتباط با یکی از محصولات یا خدمات پیش بیاید، آنها می دانند که چگونه باید به شما دسترسی داشته باشند.

    نام شما، آدرس پستی، شماره تماس و آدرس ایمیل باید در هر یک از صفحات وبسایت شما در مکانی قرار گرفته باشد که دسترسی به آن ساده باشد. دلیل این موضوع آنست که برخی از بازدید کنندگان ممکن است از طریق موتورهای جستجو وارد صفحات داخلی سایت شما شوند. این اطلاعات مهم را در بالا و پایین تمامی صفحات سایت خود ، یا در انتهای یکی از حاشیه های هر صفحه قرار دهید.

    با این وجود همچنان می توانید در سایت خود صفحه ای تحت عنوان “تماس با ما” یا فرمی برای این منظور و ارسال نظرات در نظر بگیرید. اضافه کردن این موارد را هم در نظر داشته باشید:

    • لینکهایی به شبکه های اجتماعی شما
    • اگر فروشگاهی برای مراجعه کردن مشتریان خود دارید، بر روی سایت خود از نقشه گوگل بهره ببرید. همچنین توجه کنید که در کنار این نقشه باید ساعات کاری خود را نیز قرار دهید. من شخصا از نقشه قرار گرفته و نحوه خوشامد گویی سایت fffunction که یک استودیو طراحی سایت است، برای صفحه “تماس با ما” آنها بسیار خوشم می آید.
    • شماره تماس موبایل در کنار شماره تماس دفتر کار
    • نام، شماره تماس و آدرس ایمیل برای دسترسی پیدا کردن به معاون شما
    • دلایلی که بر مبنای آن مردم ممکن است تمایل به برقراری تماس با شما داشته باشند.

    به عنوان مثال، A Modern Aden، که در زمینه طراحی محصولات ذهنی و اپلیکشن هایی کاربردی در زمینه کودکان نوپا فعالیت می کند، از بازدید کنندگان خود در صفحه تماس با ما سایت خودش که عاری از هرگونه هیاهو و شلوغی است می پرسد: آیا سوالی دارید؟ مشکلی در رابطه با حمل محصول احساس کرده اید؟ آیا تمایل به فروش محصولات ما در فروشگاه خود دارید؟ در ارسال ایمیل به ما یا برقراری یک تماس تلفنی درنگ نکنید. همیشه آمادگی پاسخگویی به شما را داریم.

    چرا اغلب اشاره کردن به اطلاعات تماس فراموش می شود:

    اینها 5 مورد از موانعی است که اغلب در صحبتم با صاحبان کسب و کاری که تمایلی به درج اطلاعات تماس خود در سایت خود ندارند، می شنوم:

    1- “می نمی خواهم مشتریان از محل زندگی من مطلع شوند.”

    یک صندوق پستی اجاره کنید یا از خدمات کدپستی استفاده کنید.

    2- “من نمی خواهم بعد از ساعات مشخصی تماسی را در خانه خود داشته باشم.”

    از یک خط تلفن دوم برای کسب و کار خود استفاده کنید و این تماس های خارج از ساعت را به پیغام گیر صوتی منتقل کنید.

    3- “من از شماره موبایل همراه خودم برای کسب و کارم استفاده می کنم و نمی خواهم آن شماره در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.”

    به این منظور می توانید از خدمات Google Voice استفاده کنید، یک مجموعه خدمات رایگان که اجازه می دهد تا شماره موبایل خود را از خدمات تلفنی خود جدا کنید. پس از اینکه یک حساب کاربری گوگل برای خود ایجاد کردید، می توانید آن را به شماره تماس Google Voice خود مرتبط سازید. هرگونه تماس با آن شماره به شماره موبایل شما، شماره دفتر یا حتی شماره تماس اسکایپ شما انتقال پیدا می کند.

    4- “من نمی خواهم کسی آدرس ایمیل من را از روی سایت برداشته و به انتشار دهندگان هرزنامه بفروشد.”

    این افراد با تمامی این ترفندها آشنایی کامل دارند، که در نتیجه تایپ کردن آدرس ایمیل شما بصورت — yourname (at) yourdomain (dot) com – هم کاربردی ندارد و خللی در روند کار آنها ایجاد نمی کند. مهمترین دغدغه شما باید سهل و آسان کردن پیدا شدن شما توسط مشتریان خودتان باشد. زمانی که صحبت از آدرس ایمیل می شود، آدرس هایی از سرور یاهو و هات میل به نظر بسیار قدیمی و نخ نما می آیند، بهتر است برند و کسب و کار خود را با استفاده از آدرس ایمیل گرفته شده از آدرس دمین سایت خود معرفی کنید. اگر هنوز از وبسایتی استفاده نمی کنید یک دمین به قیمت 10 دلار در سال خریداری کنید و از آن به عنوان آدرس ایمیل خود بهره ببرید.

    5- “من در سایت خودم از یک فرم تماس با ما استفاده می کنم، و نظرات درج شده مخاطبان نیز بطور مستقیم وارد ایمیل من می شود که بطور مرتب آن را چک می کنم.”

    بازدید کنندگان شما اطلاعی از این موضوع ندارند. مردم عموما آنقدر سرگرم پر کردن اینچنین فرمهایی هستند و به دریافت نکردن پاسخ برای آن عادت کرده اند که دیگر به خود زحمت پر کردن آن را نمی دهند. برخی از کسب و کارها به بازدید کنندگان خود قول دریافت پاسخی در طی “2 یا 3 روز” می دهند. تا آن زمان مشتری بالقوه شما این موضوع را فراموش کرده و همچنین خبرنگاری که قصد برقراری یک تماس و درج خبری از شما در یک رسانه را داشت نیز شما را به خاطر نمی آورد.”

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 48 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

    • گوشی موبایل
      سپتامبر 22, 2014 در 7:20 ق.ظ

      بسیار عالی بود.ممنون

    یک نظر اضافه کنید