با شبکه اجتماعی پاکت بیشتر آشنا شوید

  • شبکه اجتماعی پاکت چیست؟

    شبکه های اجتماعی بسیاری وجود دارند که به شما کمک میکنند چنانچه مطلبی را در سایتی خواندید و از آن خوشتان آمد آنرا برای همیشه در پنل خود داشته باشید و بتوانید به آن مراجعه کرده و یا اینکه به کاربران دیگر آنرا پیشنهاد دهید. به عبارتی به شما کمک میکنند که مطالب دوست داشتنی خود را گم نکنید.

    شبکه اجتماعی پاکت ( pocket )  با توجه به پیشرفت هایی که در زمینه نرم افزار و برنامه نویسی حاصل شده است ، شاید بهترین و کاملترین و جذاب ترین آنها باشد . pocket- شبکه اجتماعی پاکت شیوه کار pocket ( جیب ) بسیار ساده است . همینطور که وبگردی میکنید و مطالب مورد نظر خودتان را مطالعه میفرمایید ، میتوانید در یک لحظه آنرا در جیب خود بگذارید . با یک اشاره مطلب مورد نظرتان به اکانت پاکت شما منتقل میشود و دیگر همیشه و از همه جا ، حتی توسط تلفن همراهتان نیز به آن دسترسی خواهید داشت . کافیست آنرا از جیبتان در بیاورید و مطالعه کنید ! ولی پاکت هم مثل هر جیب دیگری ، با افزایش محتویاتش ، به هم ریخته شده و نظم خود را از دست میدهد و پیدا کردن مطالب در آن سخت میشود . اینجاست که بهتر است از امکان برچسب زنی مطالب استفاده کنید که خیلی میتونه براتون مفید باشه . شما هنگام افزودن یک لینک به پاکت ، میتوانید چند عبارت کلیدی و برچسب ( تگ ) به لینک خود اضافه کنید . به این صورت به نوعی مطالبتان را دسته بندی میکنید و یافتن آنها را راحت تر میکنید . و اما علاوه بر این ، به پاکت اجازه میدهید که خاصیت شبکه اجتماعی بودن خود را نیز به رخ شما بکشد . در واقع پاکت ، بر مبنای تگ هایی که به لینک های مورد علاقه تان میدهید ، سلیقه شما را بدست میاورد و هرازگاهی برایتان لینک هایی با همان مضامین را پیشنهاد میدهد . به این صورت همواره مقالات و مطالبی که برایتان جذاب و مفید باشد در دسترستان هست . بد نیست اگر به شکل حرفه ای تری در اینترنت فعالیت میکنید ، حداقل از یک تگ به زبان انگلیسی نیز استفاده کنید تا در جریان مطالب بین المللی تری قرار بگیرید.

     چگونه از پاکت استفاده کنیم؟

    برای افزودن لینک به پاکت هم ، علاوه بر اینکه میتوانید لینک را در اکانت خود کپی کنید ، راه های ساده تری هم وجود دارد . میتوانید با یک جستجوی ساده ، افزونه هایی را پیدا کنید که در منوی مرورگرتان آیکون افزودن به pocket را اضافه کند و پس از این در هر سایت و صفحه و آدرسی که بودید با یک اشاره آنرا به pocket بیفزایید . نگران نباشید ، حتی در همین حالت هم امکان تگ نویسی و برچسب زدن وجود دارد. نکته دیگر اینکه شما میتوانید مطالبتان را علاوه بر تگ نویسی در دسته بندیهای خود پاکت نیز مرتب کنید . پاکت به شما این امکان را میدهد که مطالب را در دسته های عکس ، ویدئو و یا مقاله قرار دهید . همینطور مطالبی را نیز در خود سایت به شما پیشنهاد میدهد و یا بسته به تنظیمات شما برایتان ایمیل میکند. البته pocket یک امکان پرمیوم و غیر رایگان نیز دارد ( سالیانه حدود 45 دلار ) که باز هم امکانات بیشتری به خصوص در جستجوها به شما میدهد ولی یقین داشته باشید همین نسخه رایگان ، بسیار توانایی های مفید و کار آمدی دارد. فرشید رمضانی: مشاور سئو | اینتراکتیو مارکتینگ

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 130 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

    • Majid Saidii
      نوامبر 12, 2015 در 6:48 ب.ظ

      بسیار عالی بود ممنونم مثل همیشه …
      دقیقا من همه را در favorite اصافه می کردم

      • فرشید رمضانی
        نوامبر 15, 2015 در 12:42 ب.ظ

        سربلند باشی مجید جان و ممنونم که همیشه همراهی میکنی

    • آهوان
      نوامبر 19, 2015 در 2:36 ب.ظ

      این مطلب برای همه اقشار کارایی داره . فقط اینکه شبکه اجتماعی پاکت مفهومش چیه ؟ مگه این یه برنامه نیست که قابل نصب و اجراست؟

      • فرشید رمضانی
        نوامبر 19, 2015 در 2:48 ب.ظ

        سلام
        این نرم افزار در واقع اپلیکیشن سایت پاکت هست . شما ابتدا باید در سایت پاکت به آدرس https://getpocket.com/a/queue/ عضو شده باشید تا هر چه را که انتخاب میکنید در آنجا ذخیره شود .
        به این دلیل یک شبکه اجتماعی است که شما میتوانید مطالبی که پسندیده اید را به اشتراک نیز بگذارید و یا دیگران با جستجو ، به مطالب مورد علاقه شما برسند .
        به نوعی باعث افزایش بازدید کنندگان سایت نیز میشود .
        موفق باشید

    • mivehchian
      می 11, 2016 در 5:23 ب.ظ

      سلام

    یک نظر اضافه کنید