با شبکه اجتماعی Hootsuite آشنا شوید

  • با شبکه اجتماعی Hootsuite آشنا شوید
    با شبکه اجتماعی Hootsuite آشنا شوید

    وقتی صحبت از شبکه های اجتماعی میشه ، بیشتر ذهن ها سمت فیس بوک و توییتر و گوگل پلاس و … این ها میره که البته طبیعی است چرا که اینها غول های شبکه های اجتماعی هستند . ولی حتما میدونید که اینها به دلیل عمومی بودنشان است که بسیار پر مخاطب هستند.

    ما بیش از 3000 شبکه اجتماعی مطرح داریم که بسیاری از آنها به شکل تخصص فعالیت میکنند که اگر راغب بودید لیست بسیاری از آنها را در سایتم گذاشته ام . ولی منظور از این مقدمه این نبود.

    میخواستم بهتون یکی از این شبکه های اجتماعی را معرفی کنم که یک جورایی میتونه خیلی مفید باشه . شبکه اجتماعی Hootsuite ، شبکه ایست که شما پس از عضویت در آن ، میتوانید پروفایل دیگر شبکه ها را نیز به آن معرفی کنید که در اینصورت از طریق مدیریت همین یک شبکه میتوانید در جریان اتفاقات پروفایل های فیس بوک و توییتر و گوگل و لینکداین و … خود نیز قرار بگیرید و به نوعی آنها را نیز کنترل کنید .

    همین امر باعث شده است که این شبکه اجتماعی ، تبدیل به بزرگترین شبکه بازاریابان آنلاین شود و بسیاری از بازاریابان اینترنتی و علاقه مندان MLM از این طریق با مخاطبین خود در ارتباط هستند . یه کم کار کردن باهاش ، برای شروع کار شاید مبهم باشه که خوشبختانه راهنماهای بسیار خوبی داره و شما را قدم به قدم هدایت میکنه . به ترمینال شبکه های اجتماعی ، و پاتوق بازاریابان آنلاین ، خوش آمدید . http://hootsuite.com

    فرشید رمضانی : مشاور و کارشناس سئو و متخصص تبلیغات در شبکه های اجتماعی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 590 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

    یک نظر اضافه کنید