هفت موردی که باید در صفحه درباره ما رعایت کنید

  • درباره ما شاید با اهمیت ترین صفحه در وب سایت شما باشد و معمولا تاثیر زیادی در رتبه بندی وب سایت شما دارد. بسیاری از اهمیت این صفحه در وب سایت خود مطلع نیستند و به چند جمله کوتاه و شیرین بسنده می کنند. همانطور که می دانید، وب بخشی جدایی ناپذیر از تعامل با کاربران اینترنت می باشد. صفحه درباره ما راه حلی آسان و موثر برای تعامل با مخاطبین خود به صورت دوستانه تر است. در این مقاله با 7 موردی که باید در صفحه “درباره ما” رعایت کنید، آشنا می شوید.  

    1- نام تجاری شما ( نام برند شما )

    صفحه  درباره ما

    این کاملا واضح است! اما تعداد زیاد و نگران کننده ای از وب سایت ها هستند که نام تجاری خود را در صفحه درباره ما فراموش می کنند. آنچه که برای مخاطبان شما حائز اهمیت است، این است که به چه علت این نام را برای شرکت و تجارت خود انتخاب کرده اید. این راه بسیار خوبی برای برای برقراری ارتباط شخصی با بازدید کنندگان، با ارائه داستان جذاب در مورد خودتان است.  

    2- استفاده از عکس

    استفاده از تصاویر نه تنها باعث بالا بردن زیبایی وب سایت شما می شود، بلکه باعث اعتماد نزد کاربران وب سایت شما می شود. سعی کنید از عکس هایی استفاده کنید که مرتبط با فعالیتتان باشد. اینکار باعث جلب توجه کاربران وب سایت شما می شود. اگر عکسی از دفتر یا پرسنل خود قرار دهید باعث جلب اعتماد کاربران می شود. چون آنها با نیروی پشت وب سایت آشنا می شوند.  

    3- استفاده از اول شخص

    بهترین راه برای برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان ارتباط مستقیم است! پس به جای صحبت کردن در مورد شرکت یا خود شما به صورت سوم شخص، از اول شخص برای صحبت با کاربران خود استفاده کنید.  

    4- پرداختن به نیاز ها و الزامات کاربران

    صفحه درباره ما تنها جایی است که در آن شما میتوانید از خود تبلیغات کنید و توانایی های خود را به گوش دیگران برسانید. این بسیار مهم است که کاربران شما بدانند شما به نیاز های آنها توجه می کنید. با اینکار میتوانید به کاربران خود نشان دهید که نگران نیازهای آنها هستید.  

    5- مطالب را بروز نگه دارید

    محتوای صفحه درباره ما به طور عمده مربوط به سابقه شرکت و کسب و کار شماست، اما اجازه ندهید اطلاعات زیاده از حد راکد باشند. اطمینان حاصل کنید که محتوای صفحه درباره ما بروز باشد و همیشه سعی در بروز نگه داشتن آن داشته باشید. بخش اخبار وب سایت محلی مناسب برای اطلاع رسانی وقایع شرکت و کسب و کار شما می باشد. اما هر گونه جایزه یا جوایز و یا افتخاری که شما برنده آن شده اید را برای نمایش بیشتر آن در صفحه درباره ما قرار دهید.

    6- استفاده از زبان صریح و متقاعد کننده

    اگرچه صفحه درباره ما مکانی ایده آل برای پرداختن به شرکت و کسب و کار شما می باشد، اما مواظب باشید که باعث هدر رفتن وقت آنها و بستن صفحه درباره ما نشود. سعی کنید به صورت ساده و صریح کسب و کار و شرکت خود را به مخاطب توضیح دهید و آنها را به خواندن ادامه مطلب راغب کنید. استفاده از زبان صریح و متقاد کننده باعث اغوا کردن مخاطب و ایجاد اشتهای بیشتر در آنها برای خواندن ادامه متن می باشد.  

    7- مقصد بعدی کاربران

    حالا، بازدید کنندگان در مورد کسب و کار و شرکت شما اطلاعات لازم را بدست آوردند. بعد از آن چه اطلاعاتی لازم است که در اختیارشان قرار بگیرد.شما می خواهید بعد از صفحه درباره ما، کاربران به چه صفحه ای مراجعه کنند. صفحه محصولات؟ صفحه ارتباط با ما؟ لینک صفحاتی که برای شما مهم است را در صفحه درباره ما قرار دهید تا بازدید کنندگان خود را به بخش های دیگر وب سایت خود هدایت کنید.

    فرشید رمضانی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    این مطلب در مجموع 44 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید