کاربران در انتظار انتشار چه محتوایی هستند

  • چگونه محتوایی تولید کنیم که بازدید کنندگان وبسایت شما برای اشتراک گذاری آن لحظه شماری کنند

    برای هدایت ترافیک به وبسایت خودتان شما در ابتدا باید وبسایت خود را بهینه سازی کنید تا در نتایج مرتبط موتورهای جستجو رتبه بالاتری را کسب کند. چرا که هیچ کس دوست ندارد زمانی که یکنفر کلمه کلیدی جادویی که قرار است وی را به سایت شما هدایت کند، مورد استفاده قرار می دهد شما در قعر صدها و یا هزاران نیتجه حاصل از این جستجو باشید.

    با این وجود، شما می بایست نوعی از محتوا را ایجاد کنید که بازدید کننده های شما تمایل به اشتراک گذاری آن در صفحات اختصاصی خود در شبکه های اجتماعی داشته باشند. در واقع این موضوع باعث فراهم آمدن تبلیغات رایگان برای شما از طرف کسانی می شود که در وحله اول قصد جلب توجه و جذب آنها را داشتید.

    الگوریتم های گوگل هر روز هوشمند تر و پیشرفته تر میشوند، سرچ مارکتینگ اهمیت بیشتری پیدا میکند و حضور در صفحه اول گوگل مشکل تر میشود. هرچقدر به محتوای خود اهمیت دهید، از سرمایه های خود محافظت کرده اید.

    در اینجا نکاتی را در مورد چگونگی انجام این کار می توانید ببینید:

    کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب کنید

    بدون داشتن کلمات کلیدی مناسب صفحه شما کمترین شانس جذب ترافیک را خواهد داشت. با وجود به اینکه استانداردها و اصول فیسبوک نسب به روزهای اولیه بسیار تغییر کرده است، هنوز هم نهایتا در ارتباط کامل با واژگان است. موتورهای جستجو بطور خیلی ساده سعی در مطابق کردن کلمات تایپ شده توسط مردم در قسمت جستجوی موتورها با کلمات کلیدی استفاده شده در محتوای تولیدی میلیونها صفحه از وبسایت ها را دارند و البته این تلاشی برای فراهم آوردن نتیجه ای کاملا منطبق با موارد جستجو شده با خواسته جستجو کنندگان است.

    به عنوان یک مالک و دارنده وبسایت، وظیفه شما یافتن کلمات کلیدی مورد استفاده توسط مردم و گسترش آن در محتوای تولیدی خودتان است. به خاطر داشته باشید تنها به این دلیل که شما می توانید چند کلمه را بیابید که ممکن است مرتبط با محتوای تولیدی شما باشد به این معنا نیست که آنها مهمترین و معروفترین کلمات کلیدی است که مورد جستجو قرار می گیرند. اگر مردم در حال استفاده از آن کلمات کلیدی نباشند، سایت شما هرگز در لیست نتایج جستجوی آنها وارد نخواهد نشد. ابزار کلمات کلیدی گوگل یک روش مناسب برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی بالقوه و بررسی اینکه در واقع آنها تا چه میزان شناخته شده بوده و آنها را با دیگر موارد مشابه خود مقایسه می کند که البته ممکن است آن موارد مشابه در جایگاه بهتری نسبت به اینها قرار بگیرند یا نگیرند. در این رابطه مهمترین کار کسب اطمینان از این مورد است که کلمات کلیدی انتخابی توسط شما در ارتباط کامل با محتوای تولیدی شما باشد.

    بدانید که کلمات کلیدی خود را درکجا باید قرار دهید

    همانطور که یافتن کلمات کلیدی مناسب برای محتوای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، دانستن جای مناسب برای قرار دادن آنها نیز به همان صورت از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که عنوان یک محتوا چیزی است که به موتورهای جستجو و درعین حال به خوانندگان می گوید که این محتوا در چه رابطه ای است، بنابراین بهترین مکان برای استفاده از کلمات کلیدی در عنوان یک محتوا است. به علاوه شانس این هم وجود دارد تا هرکس که در محتوا و سایت خود به محتوای شما لینک می دهد نیز از عنوان شما که البته تشکیل شده از کلمات کلیدی مناسب می باشد استفاده کند. شما همچنین باید حدود 5 مرتبه از آن کلمات در بطن محتوای خود به همراه کلمات هم خانواده آنها استفاده کنید تا محتوای شما به نظر طبیعی تر جلوه کند.

    محتوای با کیفیت تولید کنید

    در سالهای گذشته، دارندگان وبسایت می توانستند با پرکردن سایت خود از محتوای مهمل که اغلب هم مملوء از کلمات کلیدی معروف و شناخته شده بود از سیستمهای رتبه بندی سوء استفاده کنند. اکثر موتورهای جستجو نیز از قبیل گوگل دچار این مشکل شدند و شروع به تغییر دادن شیوه خود برای تجزیه و تحلیل سایتها نمودند، تا بتوانند محتوای بهتر و با کیفیت بالاتر را برای جستجوگران فراهم آورند. همیشه برای ارتقاء کیفیت محتوای خود استفاده از اطلاعات آماری، لیست های اطلاعاتی، نمودار و ویدئو را در نظر داشته باشید. شما همچنین می توانید با استفاده از انواع اینفوگرافیک قدری خلاقانه تر برخورد کنید، و به محتوای خود از نظر بصری زیبایی بیشتری ببخشید، البته فراموش نکنید که گاهی اوقات استفاده از مطالب طنز و فکاهی را هم چاشنی محتوای خود کنید. این استفاده از طنز و فکاهی تنها برای ترغیب کردن مردم به اشتراک گذاری بیشتر مطالب شما و لینک کردن آنها در محتوای خودشان است که در نتیجه باعث بالا رفتن رتبه بندی شما در موتورهای جستجو می شود. رقبای خود را زیر نطر بگیرید و سعی کنید در ارسال پست از آنها با کیفیت تر عمل کنید، در این رویکرد می توانید ارائه ارزش افزوده را هم در نظر داشته باشید.

    با پشتکار و شدت زیاد محتوای خود را تبلیغ کنید

    در نهایت، هر دارنده وبسایتی که بطور موفق عمل کرده می داند که برای به حداکثر رساندن حضور خود در دنیای اینترنت باید تمام تلاش خود را برای تبلیغ و ترفیع محتوای خود بکند. ایجاد یک صفحه اختصاصی برای کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی مختلف زمان زیادی را از شما نمی گیرد و از این طریق می توانید به تعدادی مخاطب از اقصی نقاط دنیا دسترسی داشته باشید. ملحق شدن به گروه های اجتماعی مختلف در فیسبوک به شما اجازه می دهد تا با افرادی که علایق مشترکی با شما دارند تشکیل شبکه های هایی را بدهید و همچنین توئیتر به شما اجازه میدهد تا لینکی را به محتوای خود ارسال کنید که به شما در رسیدن به جمع بزرگی از مخاطبین بسیار کمک می کند.

    اینکه شما در فضای اینترنت در حال ارائه و یا فروش چه خدمات و یا محصولی هستید اهمیت ندارد و هدایت کردن ترافیک به سایت شما نه تنها کار سختی نیست بلکه برای همه به یک صورت انجام می پذیرد. تفکر دقیق همیشه باید همراه محتوای ارسالی شما باشد، از متن و کلمات کلیدی گرفته تا ویدئو هایی که برای سایت خود در نظر می گیرید. اگر شما برای مخاطب خود در یک صفحه که به راحتی از طریق یک جستجو ساده قابل پیدا کردن است، می توانید ایجاد ارزش کنید، مطمئنا از شانس بالاتری برای وادار ساختن آن بازدید کننده به اشتراک گذاری محتوای خود و در نتیجه بالا بردن رتبه بندی خود برخوردار هستید.

    فرشید رمضانی: مشاور سئو | اینتراکتیو مارکتینگ

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    این مطلب در مجموع 57 بار و امروز 1 بار مشاهده شده است.
    .

    نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید